{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Henriette  B
Henriette B
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7

Hjælp søges til at bruge 50.000:-) {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg er en pige på 18 der bare vil have en bil NU. Jeg har kigget på forskellige biler rigtig længe men kan ikke beslutte mig. Jeg har også haft skrevet herinde før men jeg prøver igen, for at se om der kommer nogle nye gode idéer jeg fik mange sidst! Jeg har ca. 50.000 kr at gøre godt med! Jeg har haft kigget på en Mx-3, Nissan 100 nx (har bare hørt de ruster) og så ellers bare løst og fast.
Jeg er lidt en drengerøv så enten skal bilen være så cool som den kan være for 50.000 eller også skal den køre så stærkt som 50.000:-)
Håber der er nogle der har nogle gode idéer, eller muligvis en bil til salg!
Hilsen Henriette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges til at bruge 50.000:-)
  • #1   11. maj 2004 Husk lige at tage højde for forsikringen. Betyder den ikke så meget kunne en Punto GT være et bud. Kvik lille bil og den kan også blive rimelig fed at se på.

• #2   11. maj 2004 Lad være med at købe en bil som en eller anden brian har fyret rundt i... det har det med at blive dyrt... Hvad med en peugeot 106 rallie fra ca 95-96.. dem kan man få for en 40 kilo ca.. den er ret hurtig og kan blive ret flot... Eller måske en nissan sunny... har hørt de kører ret nice...
    -----------------------------------------------------------------------------------
    c_ortega racing.. ..snart på ortega.dk

• #3   11. maj 2004 100NX'eren som du selv nævner kan også blive ret fin med det rigtige skørtesæt, men hvad det hedder kan jeg selvfølgelig ikke huske (Har kun set en bil med det)

• #4   11. maj 2004 Det med Punto GT tror jeg ikke man får så meget for 50kilo. Så hellere en Uno turbo, som også er eftertragtet.

• #5   11. maj 2004 Hej Henriette.

Jeg har en kammi, som har en rigtig flot og velholdt peugeot 306 - 3 dørs til salg. her har du lige lidt informationer:
    Peugeot 306 1,6 3d. Style - 1996 - 155.000km.

Mørkblåmetal - abs - airbag - Alu - c.lås m fjernbetjening -servo - startspærre - Sony CD afspiller - Kenwood 6*9 højtalere - Subwoofer - KN-kit - Tågelygter - stor udstødning (lyder godt).

Der er lige blevet skiftet tandrem, renoveret topstykke, ny tændspole.
    Bilen blev synet 31/3-2003

En utrolig flot og velholdt bil.

Pris: 49.999, da bilen skal sælges nu, pga køb af større bil.. derfor prisen er så lav!! AFSLAG på 1000kr ved hurtig handel.. altså 49.000.

BIlen befinder sig på vestjælland.

Ved ikke hva du syntes om den?
    Den er utrolig flot, og så snart du prøver og ser den, er du også solgt til den!

Har større billeder hvis det er, men her er et:

http://www.toyotaextreme.dk/cgi-bin/upload/marked/98438.jpg

Var det noget for dig?

Mvh MorteN

• #6   11. maj 2004 Jeg syntes mx3 er et godt valg. Den kan os nemt blive ekstra fed. Har tænkt mig og sku ha sådan en næste gang.
    Dem kan man os få en del til.

Du ska dog tænke på hva du har råd til i forsikring.

Dejligt med en pige der gerne vil have en lækker vogn/ hurtig vogn.

• #7   11. maj 2004 Forresten, så hvis du er interesseret i Peugeoten, så skal du bare skrive til mig på:

Morten.Hansen@mail-online.dk

Det er virkelig en rigtig god bil for de penge!!

Mvh Morten!

• Henriette  B
    Henriette B Tilmeldt:
    maj 2004

#8   12. maj 2004 Er der nogle der har erfaring med om der kan sidde mere end 2 i en mx-3?

• #9   12. maj 2004 Ja der er faktisk plads til 4

man sidder bare lidt klemt bagi men det er kun hvis man er over 180 under er det ok men stadig ikke godt til at køre langt..

Hilsen Kristian

• Henriette  B
    Henriette B Tilmeldt:
    maj 2004

#10   15. maj 2004 Tak for alle de gode råd, men nu er jeg tilfældigvis faldet over en fiat bravo 1,6 er der nogle der har godtondt at sige mod den eller måske en til salg??+

• #11   15. maj 2004 Gå ind på www.fiatklubdanmark.dk og læs om den. Der kan du finde en masse gode råd og tips.

Kommentér på:
Hjælp søges til at bruge 50.000:-)

Annonce