{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

sindsyg et røver køb her til aften.. {{forumTopicSubject}}

hej med jer!..
vil lige dele min glæde smiley
var ude med min kærestes søster og kigge på en opel corsa 1,4 sport her til aften..
så viste det sig og være en ældre kvinde omkring 60år der havde den,kiggede på den med hendes søn osv,og det eneste der skulle laves var en plet på kølerhjelm,koster ca 1000kr og lave..
vi røg ind i baghaven,og så hev hende den ældre dame regninger og service og hele lortet frem fra år 2000 af,hun sendte den bare på værksted så snart hun troede der var noget,og lige fået lavet service,fjedre,bremserør og en masse endet for 1 md siden,ca 4000kr,har aldrig set så mange regninger og service på en gang,og det passede bare,for er autoriseret smiley
bilen opel corsa 1,4 i sport kørt 119000km og troede ik mine egne øjne da jeg så den,så helt ny ud..
skyndte mig og sige,den napper vi,og kostede 25800kr,og gad ingen gang prutte eller noget,for de står til 40-45000kr,han indrømmede han havde sat den for lidt,men intet og gøre ved... smiley
inden vi smuttede,så sagde damen,jeg har også et par sprit nye vinter dæk på fælge,sad stadig mærkater på osv,havde ik kørt endnu.. hihi,sagde jo tak dem nupper vi..

utroligt man kan være så heldig,så annoncen tidligere,og købte den her til aften...
måtte lige ud med det,hav en fed aften..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sindsyg et røver køb her til aften..
Kommentér på:
sindsyg et røver køb her til aften..

Annonce