{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

for mange standart biler eller hva?? {{forumTopicSubject}}

jeg så ham med den gule saxo var utilfreds jeg troede at man lagde sin bil ind for at den sku vises frem med hensyn tíl gejl osv.....er der ik snart for mange standart biler herinde???? man ka da bare gå ned på parkeringspladsen og se på biler der er nok af dem

jeg har selv lige købt en iceblue saxo vts mener ik den bør vises frem før der idet mindste er kommet en gang ice i svinet!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for mange standart biler eller hva??
  • #1   11. maj 2004 NEJ!! Det skal ikke kun handle om stylede biler herinde. Fordi folk vælger at smide et kæmpe anlæg i en bil, betyder ikke nødvendigvis at den bliver fed! En standard bil kan være flere klasser federe/flottere, end visse (over)stylede biler. Smag er heldigvis forskellig, og herinde er der heldigvis plads til lidt forskelligt!

• #2   11. maj 2004 hmm, der tager du fejl, man behøves sku da ikke at svine sin bil til med ting og sager for at komme her ind. jeg mener altså at hvis man vil ha sin bil standart så er det ok.
    man behøver ik alt det tingeltangel for at være glad for min bil

• #3   11. maj 2004 hmm sin bil

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #4   11. maj 2004 Jeg giver sgu Thomas H ret det er jo ikke alle der har alt for mange penge til at style biler op

• #5   11. maj 2004 ok fair nok der!!! sku da bare lige høre.......hver sin mening

• #6   11. maj 2004 hmm jeg er selv mest til en ren stil.
    en sænkning og let tonede ruder det gør meget ved en bil.
    og ikke sårn som dem der smider det største af det største skørtesæt og kæmpe spoiler på det sys jeg ik er særlig flot

• #7   11. maj 2004 rolig nu thomas det var et simpelt spørgsmål og jeg fik nogle gode svar indtil du hidsede dig op over ingen ting slap af mester det er sådan nogen sure folk som dig der ødelægger det her ellers så udemærket forum

• #8   11. maj 2004 nej jeg har aldrig ejet en geljet bil og er slet ik en af de der smartrøve......men til gengæld er jeg ny bruger og undrede mig bare over alle de std biler og klart lige meget hvad jeg gør ved min bil er det jo langt fra den hurtigste/pæneste........vi gik vidste fejl af hinanden thomas.no prob

min bil er så std som den overhoved kan blive!!!!

• #9   11. maj 2004 hæh.... gejlgalleriet.dk....

Kommentér på:
for mange standart biler eller hva??

Annonce