Ny sjov bil.. hvad mon? {{forumTopicSubject}}
skal have firmabil, og regner med enten en Mercedes C220D stationcar, eller en Passat Variant grundet begge er attraktive beskatnings mæssigt.
Det gør vi har 2 biler, som skal skiftes til en til konen, begge gældsfri, så der er lidt at lege med. (min er Diesel, og hun kører 12-14 km om dagen, det er alt for lidt)
vurderingsprisen ved salg til forhandler for begge er godt 230.000kr, og worst case så kan jeg sagtens rive en 70k fra konto´en. så har max. 300k.
Krav er at bilen er NY, ikke DEMO eller brugt, og har 5 døre, så der kan være et børnsæde på bagsædet, men må gerne være sjov. (Og benzin) - har haft en uheldig oplevelse med en Mazda 3 2.2 diesel demo.
Desværre kan man ikke få Seat Ibiza Cupra i 5 dørs, ellers havde det været en no brainer.
synes jeg har JAGTET rundt, og kan ikke rigtigt finde noget, jo en ASTRA Dynamic 200hk, men virker direkte sløv i forhold til cupraen.
Mini´en som hun er betaget af, bliver for dyr, når den har det udstyrs niveau jeg synes den skal have. (og kun 136hk)
Polo er max i en 150hk i dag, sådan en Blue GT...
nogle der har et par råd?
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 368
Nu er "sjov" jo et underligt fænomen. Men jeg synes faktisk en Jeep Renegade ville være en sjov konebil. Men hurtig er den ikke:-)
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.637
Måske fordi den koster over 150.000 mere end budgettet tillader?
jan 2007
Følger: 260 Følgere: 204 Biler: 29 Emner: 267 Svar: 9.047
Ny sjov bil.. hvad mon?