{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzin priser
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   23. maj 2016 Tænker BULLSHIT!

    Og alene navnet på linket var nok til, at jeg ikke trykkede på det, kun læste hvad der stod i selve linket


  • Kenneth J
    Kenneth J Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 82
    #2   23. maj 2016 Lyder som noget fra Rokokkoposten.... Kommer ALDRIG til at ske!


  • #3   23. maj 2016 Lige det jeg mener men kunne stadig godt tænke mig at prisen faldt

  • #4   23. maj 2016 benzinpriser for høje i Danmark ??

    Altså alt er relativt, og de er muligvis højere end i Saudi Arabien..

    men de er bestemt ikke for høje.. Vi har de laveste benzinpriser i Europa ifht indtægt..

    I Kroatien/Bosnien koster 1L benzin det samme, og gennemsnitslønnen er vel 3000kr..


  • #5   23. maj 2016 Tja grunden til de er så høje, er jo at Danmark er det land i EU med højest afgift pr/l benzin.

  • #7   23. maj 2016 Den pris har jeg kun set en gang til black friday hos shell i århus, hvor priserne både diesel og benzin faldet til 4.99 kr. Ellers er det bullshit som andre siger

  • #8   23. maj 2016 #4 ja fx. Kan du sige at benzin i tyskland kun koster svagt under det i danmark og en tysker i snit tjener 30-40% under hvad en dansker tjener. Men her kommer dit vrøvl så ind i billedet... for tyskerens leveomkostninger er langt under danskerens og afgiften på bilen er ikke eksisterende. Du kan ikke samligne løn uden også at samligne leveomk.

  • #9   23. maj 2016 Det er lige før jeg kunne formulere mig bedre.
    "eftersom de ikke har råd til at køre fra jylland til sjælland fx."
    At man tror på sådan en gang mundlort. Haha smiley


  • #11   23. maj 2016 Det er en bullshit side og jeg kan sku godt huske den gang benzin ikke kostede mere en 5 kr og det er "kun" 15 år siden men vil ikke brokke mig over priserne nu men da de kostede 14-15 kr var det for dyrt

  • #14   23. maj 2016 Den kostede også 5 kr den gang

  • #16   23. maj 2016 amden_

    Jeg har været rundt omkring i hele Tyskland, Europa og det meste af verden for den sags skyld.. jeg ved godt hvad leveomkostningerne er..

    Og jeg holder stadig på at Dk har nogle af de laveste priser i verden hvis vi ser bort fra mellemøsten og enkelte lande i Sydamerika..


  • #17   23. maj 2016 Grønland er de sgu også billige 6,5 i vinters

  • #18   24. maj 2016 der har været bezin krig omkring 2000
    da min bror og jeg tog, kran certifikat i Esbjerg

    der gik jo ikke en time
    hvor de ikke regulerede prisen

    vi kørte hver morgen fra det sydlige sønderjylland og til Esbjerg

    og tankede så i Esbjerg
    og man skulle bare vente eller komme forbi den rigtige tank

    så fik man meget billigt benzin

    kan ikke huske det pæsise årstal


  • #19   1. jun 2016 #16 - SÅ du er udemærket klar over at jo længere tyskeren kører på arbejde jo højere fradrag får han pr. Km...i øvrigt hvis du måler på ren købekraft så har tyskeren 3% mere at gøre med end danskeren. Du kan simpelthen ik ta prisen på benzin isoleret set. En del andre faktorer spiller ind _ om du har været verden rundt eller ej.

Kommentér på:
benzin priser

Annonce