{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Recaro el sæde tilslutning
  • #1   23. maj 2016 Hvilket sæde er det? CS eller? oftest er der eftermonteret sædevarme, og ledninger trækkes ud til de eksisterende kontakter i bilen sædet monteres i.

  • #2   23. maj 2016 Det er et Recaro Ergomed ES?

  • #3   23. maj 2016 Er gammel Recaro ansat, og det jo en ældre model, er næsten sikker på det jeg før skrev. Du bør kunne se hvis du løfter sæde puden op, at ledningerne går ind i selve sædet/ryggen eller begge

  • #4   23. maj 2016 må lige tjekke så bare det stadig solgtes smiley

  • #5   23. maj 2016 Kan så bare ikke finde en konsol der passer i min bil.. Har fået at vide at Koenig laver konsoller der passer i min bil og at Recaro skulle passe på dem. Fik jeg at vide af en Recaro forhandler. Ved du om det passer? Min bil er en Opel Frontera A 4 dørs fra 97' Recaro laver kun til modellen fra 98 og frem altså nummeret nyere..

  • #6   24. maj 2016 Langt de fleste skærer konsol og glideskinner af det originale sæde og bruger dette. Masser af firmaer laver konsoller på bestilling, du kan enten kontakte dem, eller købe et universalt glideskinne system og gå i gang med svejseren. Blot husk at laver du det selv, er det ikke godkendt til gadebrug. Du skal lede efter firmaer der monterer handicap biler. tidligere var det carfix.dk som var en af de store på markedet, mener dog de er solgt. Du må google lidt

Kommentér på:
Recaro el sæde tilslutning

Annonce