1.268 visninger
|
Oprettet:
Opel speedster køb i udlandet? {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Jeg går meget kraftigt og overvejer at købe en Opel Speedster fra det store udland, ikke en turbo, bare en "normal" (grundet forsikring og told/moms)
Jeg vil umiddelbart ikke købe herhjemme, grundet den høje pris de har, fra 225.000 hvilket jeg mener man sagtens burde kunne gøre for 50K mindre, hvis man selv importere.
Er der nogen særlige ting jeg skal være opmærksom på?
Checke om den kan være stjålet, hvordan?
Hvordan handler man privat (ikke hos forhandler) ude i den store verden, cash eller kan man gøre det lidt mere "sikkert"?
Håber på i kan hjælpe
/Peter
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 64
Den er håbløs dyr den du linker til, blot fordi sælger påstår den nærmest ingen km har kørt
Må være andre der har erfaring med køb af bil, udeover danmarks grænser?
jul 2007
Siger ikke den koster 100, den jeg skal have, de kan jo godt være billigere, nær 80...
jul 2007
Går ud fra man skal på motorkontoret i det pågældende land, (dette bekræfter vel også bilen ikke er stjålet) og have lave om registrering før jeg kan køre hjem i den? skal jeg også have købt "endagsplader" hjemmefra, eller hvordan fungere det med sådan nogen? Har ikke importeret bil før...
Det er klart, at der ikke er nogen garanti, sådan er det jo, man må tage chancen og ellers betale hvad det koster
Martin P: kendte kun til det gamle system som vist er fra før 2012, hvor der kun fremgår en enkelt... Sjovt den ene af dem har så lav afgift i forhold til de andre...
Opel speedster køb i udlandet?