{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang nissan primera p10 {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er en dreng på snart 18 og skal jo til at købe bil.. jeg har kigget meget på en nissan primera, men er der nogen problemer med dem udover at de ruster nemt som jeg har læst? det skal lige siges det nok bliver en 2.0 gt..

et andet spørgsmål er hvordan i montere bodykit, når man har monteret det med, hvad gør i så når i skal spartle, er det kun spartle man skal bruge eller skal man os svejse?

på forhånd tak, og håber på at få lidt hjælp da jeg ikke har så meget forstand på biler endnu

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang nissan primera p10
  • #1   23. jul 2006 Jeg kender 2 der har primera og de har ikke haft andet end problemer. Den ene gut jeg kender købte en 4 år gammel primera 2.0 fra 98... Det første år koste den 38.000 i reprationer, sidste år kostede den 11.000!!!!
    Ham den anden jeg kender har haft den i ca 4 måneder, men det eneste der har været at der røg en træk aksel (kostede ca 2000 kr og 2 dages arbejde)

• #2   23. jul 2006 P11 kom først i '99. '98 er en P10 fase 2.

Trækakslerne er som sagt en svaghed, og det er på stort set alle Almera- og Primeramodeller. Derudover syntes jeg ikke man hører om de store ting på dem.

• #3   23. jul 2006 husk at lytte til gearkassen de kan godt være lidt svage ellers en god bil
    mvh sune

• #4   26. jul 2006 Ja, jeg tror også at Rene har drukket tæt hele dagen! ;-D Klaus har ret i det med modelnavnene... smiley

Men kig evt forbi nissanklubben.dk

Det er rigtigt at du skal kigge efter rust. Specielt i skærme og tårne!!! De kan være helt rådnet væk. Men ellers er der altså ikke de store problemer med dem. Jo trækakslerne kan ryge, hvis man køre dem hårdt, men de kan fåes billigere ehd beskrevet her over, og kan skiftes VÆSENTLIGT hurtigere end to dage. Vist bare et skodværksted der har været tale om. Normalt er omkostningerne ved at have Nissan ikke synderligt store, da det jo er Japansk og bare holder, holder og holder. smiley

• #5   27. jul 2006 Klaus og Rasmus, det er ikke første gang man høre primera p10 fase 2 komme ud af renés mund hehe...

Kommentér på:
spørgsmål ang nissan primera p10

Annonce