{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

peter k
peter k
Biler: 1 Emner: 5 Svar: 70

skal jeg male min bil blanksort {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/galleri/308078-opel_senator_a2

Hej vil gerne høre jers mening .Skal jeg male min bil blanksort eller er det synd . Jeg kan sgu ikke slev finde ud af det , er edenligt glad nok for farven men blanksort er nu også flot men er bare ikke til at holde med vaskeridser og er sart . kan man give en blanksort klarlak så den ikke bliver så næmt ridset eller er der kun en vej polerer og polerer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg male min bil blanksort
  • #1   4. jun 2016 Jeg har malet med cabriolet blank sort. Og føj for den lede alt det arbejde det kræver for den står pænt hele tiden

• #2   4. jun 2016 Sorte biler er pæne men det er et helvede at holde dem fine, jeg skal ikke ha en sort hverdagsbil..

• #3   4. jun 2016 Alternativ er jo blank sort folie, der forsvinder vaske ridser når solen har varmet folien/bilen, dog forsvinder dybere ridser ikke smiley

• #4   4. jun 2016 Jeg skal heller ikke have en sort bil til hverdags bil never

• #5   4. jun 2016 Er også den knap så heldige ejer af en sort bil, holder mig fremover fra sorte biler, det er det rene helvede at holde dem rene og pæne.
    Overvejer at få malet bilen gul istedet,haha

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #6   4. jun 2016 FAKTA en sort bil er ikke sværere at holde ren end andre, du kan bare se skidtet før... så du kører bare rundt i en møjet bil og tror den er ren... smiley

• #7   4. jun 2016 FAKTA er at ALLE fejl, selv de mindste, ses omgående på en sort bil smiley

• #8   4. jun 2016 Den kunne sikkert se rigtig flot ud i blank sort. Du er også så heldig den har anthrazit interiør som egentlig passer fint til. Men den er nu flot i sin nuværende farve. Under alle omstændigheder vil jeg dog synes det er synd at foretage et farveskift, med mindre du splitter den helt ad.

.. Og i øvrigt. Enormt nydelig Senator du har.

• #9   4. jun 2016 I mine øjne ville det være en skam at male den sort, specielt også fordi den er fra en tid hvor biler havde farver.
    Har så heller aldrig forstået den store fascination over en sort bil, da det i mine øjne bare er kedeligt.

Men det er ikke min bil, så ligger ikke søvnløs lige meget hvilket valg du tager. =)

• #11   4. jun 2016 Nixen bixen, den skal ikke være sort. Den skal holdes i den nuværende farve... Den passer jo rigtig godt til sådan en gammel færge. smiley

Er jeg den eneste der tænker at den kunne blive rigtig sprød med de rigtige hjul og en luftundervogn? smiley

Og forresten, så ville det ikke hjælpe med (ekstra) klarlak mod ridser, da det jo netop er klarlakken der bliver ridset.

• #12   5. jun 2016 Jeg har en sort bil
    Købt brugt for 2 år siden og den var simpelthen så flot og vi er glad for den.
    Men man kan godt se at der er vaskeridser på den i sær når den står lige i solen.
    Den får lige en pudsning med Sonax et par gange om året.
    Det er første sorte bil og brugte siden 1960
    Jeg tænkte ikke på før nu.

• #13   5. jun 2016 lad vær at male. til gengæld så kasser de fælge!

• peter k
    peter k Tilmeldt:
    apr 2009

Biler: 1 Emner: 5 Svar: 70
    #14   5. jun 2016 #13 prøv at se der er skam kommet stur fælge på . resten jeg troer også det er bedst med den farve den har nu .men tak for alle jeres input

Kommentér på:
skal jeg male min bil blanksort

Annonce