{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Nissan qashqai
  • #1   7. jun 2016 Jeg ved, at der ikke er ret meget plads på bagsædet, selvom det synes at være en stor bil.

• #2   8. jun 2016 var med mine forældre ude og vælge bil. De prøvede nissan og en peugeot 3008
    der var bare ingen tvivl om hvad der var bedst komfort.
    Så i da har de en peugeot.

Men bortset fra de virker lidt billige inden i. Så skulle de ikke fejle det store

• #3   8. jun 2016 Jeg synes at de er alt for dyre. Der er ikke specielt gode køreegenskaber, og hvis det endelig skal være så er Renault Kadjar totalt magen til, men bare lidt billigere og mere Up to date i forhold til design både eksteriør og interiør.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #4   8. jun 2016 med 4 personer i en qashqai syntes jeg nu der er rigelig plads på bagsædet, dog kan det blive presset hvis man skal have mere end 2 rejsetasker med i bagagerummet smiley

Vi lejede en her en mdr's tid siden til kort 2 ugers "roadtrip" langs tyrkiets kyst. Der var den som sådan fin nok.. Men prisen taget i betragtning virker den MEGET plastik agtig indvendigt trods vi havde en fuldt-udstyret model.. utroligt man ikke har lædder på dørsider, når man nu laver sæderne sådan.

• #5   8. jun 2016 Jeg har siddet på bagsædet på et tur til Hamburg/retur. Jeg er ikke 2m høj, men havde nærmest ondt i ryggen da jeg kom hjem. Jeg vil gå så langt at sige, at jeg sad bedre på bagsædet af min gamle E36 coupe, selvom der faktisk var noget mindre plads.

Kommentér på:
Køb af Nissan qashqai

Annonce