{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Kodning af seat altea??? {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Har denne radio sidende min seat altea 2.0 140hk fra 2007. Originalr er der bluetooth i bilen og har virket perfekt før. Men efter skift til denne radio fungere det ikke mere. Skal dette kodes sammen? Eller kommer det aldrig til at virke?
Mvh kasper http://billigstereo.dk/produkter/5-vw/137-vw-skoda-seat-android-44-smart-radio/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kodning af seat altea???
  • #1   12. jun 2016 Der er bluetooth i den radio du har købt, så forstår ikke dit spørgsmål.. Dit andet bt system har du ikke noget at bruge til nu, da det er i din nye..

  • #3   12. jun 2016 BDOG: prøver igen så.. smiley Kan det lade sig gøre at kode det sådan at, jeg stadig kan bruge det origine bluetooth og den originale mic der sidder i loftet? Sådan at nå nogen ringer kan jeg tage mobilen på ratet og radioen bare skruer ned, så altså jeg kun bruger boardcom til bluetooth?? det er nemlig som om de 2 ikke kan finde ud af det sammen. ( håber det giv er mening smiley )

  • #5   12. jun 2016 RJ: Kan du kode den? smiley går ud fra der skal vagcom på?

  • #8   12. jun 2016 så du siger at jeg burde godt kunne bruge det orinale bluetooth og den origanle mic? det er bare fordi jeg har samlet noget forkert? smiley

  • #12   12. jun 2016 når jeg skal koble telefonen til kan jeg enten vælge at parre den med bilen eller med headunit, og så er det de 2 ting ikke kan finde ud af det sammen. altså eks. hvis jeg parrer den med bilen skruer radioen ikke ned for musiken når telefonen bliver taget, og den originale mic virker ikke....

  • #14   12. jun 2016 hmm, så må jeg prøve at have det skilt ad igen. men tak for hjælpen so far smiley

  • #18   12. jun 2016 det er det i hvert fald, jeg prøver smiley

Kommentér på:
Kodning af seat altea???

Annonce