{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man privatlease hvis man står i rki?
  • #1   20. jun 2016 Tvivler jeg sgu på, man kan stort set ingen ting økonomisk. Men kan du ikke bare ringe til et leasing selvskab og høre ad smiley

  • #3   20. jun 2016 Der er ikke nogen lov, der siger, man ikke kan eller må, men det bliver nok overordentligt svært at overbevise et leasingselskab om, at det er en god idé smiley

    Hvis jeg var leasingselskab, havde jeg i hvert fald ikke gjort det...


  • #4   20. jun 2016 Det kan du helt sikkert ikke da du skal kreditvurderes nøjagtig som hvis du skal tage et lån.
    Som der skrives er der ikke nogen der forbyder dem at gøre det men lets face it. Hvis du står i RKI er det fordi du ikke har betalt på noget du skylder på. Det ville være lidt et selvmål at låne dig penge da risikoen bare er større for at du heller ikke betaler på det.

    Sæt dit fokus på at komme ud af RKI, der er flere måder at gøre det på.

    Hvis du ikke har været i retten og fået en dom i fogedretten på gælden kan du ringe til RKI og bede dem om at fjerne dig da du ikke er enig i at skylde pengene.

    Hvis du er dømt, kan du vente i 5 år så skal de fjerne dig og du kan ikke blive registreret i RKI for samme forhold igen.

    Betal hvad du skylder, eller se om du kan forhandle en afdragsaftale igennem hvor du tilbyder et eller andet, eksempelvis en stor førstegangsbetaling mod at de fjerner dig fra RKI igen.


  • #5   20. jun 2016 WTF det spørger man ikke om hvis man står RKI

  • #6   20. jun 2016 Jan C det kan man da godt. Der er mange andre steder og muligheder for at låne penge til trods for man står i RKI, dog kræver de muligheder oftest at man har fast ejendom og derigennem får lavet et pantebrev der typisk er ret dyrt.

Kommentér på:
Kan man privatlease hvis man står i rki?

Annonce