Skift af alm. P21W pærer til LED giver fejl {{forumTopicSubject}}
Halløj..
Min bil er en VW PVW Passat CC 1.8i 2009
Jeg er så småt ved at skifte alle pærer hele vejen rundt på den så de matcher det originale BI-Xenon.
Alle pærer som er udskiftet virker som de skal, dog har jeg fået et "lille" problem med kørelyset, altså de pærer som er P21W. Jeg har nemlig skiftet dem ud med LED.
Pærerne lyser som de skal, men bilen opfanger det som defekt og lyser i displayet som fejl. Dette blev jeg dog gjort opmærksom på hos forhandleren, altså at der kunne være en chance for at bilen ikke ville acceptere dem. Han fik så desværre ret
Min viden indenfor biler er = 0, så jeg har brug for jeres hjælp.
Kan jeg gøre noget for at få bilen til at forstå det? Eller, måske ikke lige MIG in person, men ville en kyndig fagmand kunne få bilen til at forstå det, eller må jeg bøje hovedet, fælde en tåre og sætte de gamle grimme gule pærer i?
På forhånd tak for svar
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 29
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 7
Mange tak for dit svar.
Som nævnt ved jeg intet om biler, men det du siger til mig, det er at de LED pærer jeg har sat i, de ikke er til canbus og derfor fejler? Og at jeg derfor ville få det til at fungere med LED pærer som så ER til canbus?
Har du et link eller noget til det du har købt?
maj 2007
Følger: 57 Følgere: 97 Biler: 5 Emner: 116 Svar: 1.075
Er det sådan nogle her ?
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 7
Og så lige spørgsmålet til 1 million kr
Hvis jeg så får fat i sådanne pærer som bilen godt vil acceptere, vil den så også kunne forstå og melde fejl når en pære rent faktisk sprænger? Eller er det lavet på en sådan måde så bilen fatter hat og aldrig kommer med meldinger?
De bedste hilsner
maj 2007
Følger: 57 Følgere: 97 Biler: 5 Emner: 116 Svar: 1.075
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
Skift af alm. P21W pærer til LED giver fejl