1.504 visninger
|
Oprettet:
Parkering i Calais {{forumTopicSubject}}
Skulle der mon være nogen, som har erfaring med at parkere i Calais?
Sagen er, at jeg hader at flyve, og skal besøge min datter i London. Jeg ønsker derfor at køre selv til toget i Calais, stille bilen et sikkert sted i en uges tid, og så tage toget resten af vejen, for derefter at hente den på tilbageturen.
Jeg har modtaget mange gode og velmente råd fra kolleger om at køre selv hele vejen, men for det første har jeg ikke mod på at havne i en fremmed storby med venstrekørsel, og for det andet giver det en vis frihed i dagligdagen at være uden bilen.
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 608
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Maaske koere til Bruxelles i stedet ?
Og ja,London er ikke sjov at koere rundt i hvis man ikke er vant til det,plus parkering er sindsygt dyrt.
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 841
Opfør dig pænt når du sætter dig ombord på Ryanair maskinen. .Og sov den ud undervejs. Få din datter til at hente dig i Stansted så du kommer rigtigt ind til London med toget.
Det andet er noget seriøst lort
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.567
PS.. er dog ikke bange for at flyve , hvis noget så er jeg bange for IKKE at flyve , ned skal man nok komme hehe
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
Din bil er nok væk nå du kommer igen. De har jo stadig deres problemer med flygtninge.
OG så virker det bare ufattelig dumt og køre fra danmark til calais. bare for at slippe for 5 kvarters flyvning. Det tog ikke længere tid da jeg fløj fra Billund til stansted . Jeg er heller ikke vild med og flyve, men når nu det ikke tager længere tid så kan man altså godt klare det!.
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
Haha . Jeg har været med oppe i en svæveflyver. Der er 100% garanti for at komme ned igen .
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.567
jul 2016
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1
Parkering i Calais