{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Ole P
Ole P
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1

Parkering i Calais {{forumTopicSubject}}

Skulle der mon være nogen, som har erfaring med at parkere i Calais?
Sagen er, at jeg hader at flyve, og skal besøge min datter i London. Jeg ønsker derfor at køre selv til toget i Calais, stille bilen et sikkert sted i en uges tid, og så tage toget resten af vejen, for derefter at hente den på tilbageturen.
Jeg har modtaget mange gode og velmente råd fra kolleger om at køre selv hele vejen, men for det første har jeg ikke mod på at havne i en fremmed storby med venstrekørsel, og for det andet giver det en vis frihed i dagligdagen at være uden bilen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkering i Calais
  • #1   7. jul 2016 Kør til hook van holland, parker bilen, tag færgen så du er udhvilet ved ankomsten, på toget til London smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   7. jul 2016 Jeg ville ikke efterlade min bil i Calais pga al balladen med flygtninge,de er allevegne dernede.
    Maaske koere til Bruxelles i stedet ?
    Og ja,London er ikke sjov at koere rundt i hvis man ikke er vant til det,plus parkering er sindsygt dyrt.

• #3   7. jul 2016 Tag til Billund. . Drik dig møgsvin i loungen....
    Opfør dig pænt når du sætter dig ombord på Ryanair maskinen. .Og sov den ud undervejs. Få din datter til at hente dig i Stansted så du kommer rigtigt ind til London med toget.

Det andet er noget seriøst lort smiley

• #4   8. jul 2016 ville nok også æde flyveturen , man når knapt nok at lette inden man lander igen smiley

PS.. er dog ikke bange for at flyve , hvis noget så er jeg bange for IKKE at flyve , ned skal man nok komme hehe

• #5   8. jul 2016 Ville ikke parkere i calais.
    Din bil er nok væk nå du kommer igen. De har jo stadig deres problemer med flygtninge.

OG så virker det bare ufattelig dumt og køre fra danmark til calais. bare for at slippe for 5 kvarters flyvning. Det tog ikke længere tid da jeg fløj fra Billund til stansted . Jeg er heller ikke vild med og flyve, men når nu det ikke tager længere tid så kan man altså godt klare det!.

• #6   8. jul 2016 Dennis J .
    Haha . Jeg har været med oppe i en svæveflyver. Der er 100% garanti for at komme ned igen smiley .

• #7   8. jul 2016 som skrevet er jeg ikke det mindste bange for at flyve , jeg ved køreturen til lufthavnen er farligere hehe , men tror faktisk jeg ville have en lille sveder på i sådan en svæveflyver der smiley

• Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1
    #8   8. jul 2016 Jeg takker for svarene. Det bliver så flyet og en kop øl.

Kommentér på:
Parkering i Calais

Annonce