{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Pris på brugt bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har en gammel Ford Mondeo jeg skal af med og har en bekendt der er interesseret - jeg er helt blank på hvilken pris jeg kan tillade mig at tage for den.

Den er fra 2001, og er grim i lakken.
Der skal laves bremser, støddæmpere og en del rust - det er hvad jeg ved. Den holder syn til slut oktober

Jeg havde umiddelbart tænkt 3000, er det skudt helt ved siden af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på brugt bil
  • #2   7. jul 2016 Tak for hurtig svar smiley
    Jeg vil foreslå den pris så


  • #3   7. jul 2016 Har lige afleveret en til huggeren fik en tusse.
    kunne simpelthen ikke komme af med lortet.
    Min havde en nyrenoveret motor der havde kørt 15000 km.
    og ingen ville have den.
    jeg ville nu heller ikke give noget for en gammel bil med defekter og som skulle synes.
    ikke engang hvis jeg selv skulle køre i den.
    og hvis man tænker på at man ville syne den for at tjene på den.
    Så ville første job være at finde en hugger der bare vil give lidt så det ikke er helt spildt.
    Så ja til dit spørgsmål.
    Det er skudt ved siden af, forlang skrorprisen for at undgå en sur bekendt senere. smiley


  • #4   8. jul 2016 Skrot prisen smiley

  • #6   8. jul 2016 Bilen holder syn til oktober - dvs. en køber kan køre i den til ind i december før den skal afmeldes (husk at få den omreg. ved salg, så du ikke senere løber ind i probs) - altså næsten et halvt år, kan du godt forlange noget mere, da han skal være glad for at finde en bil til den pris og at du ikke bare kører den til den nærmeste skrothandler istedet.
    Jeg ville nok forsøge med min. kr. 4000,-, men vil han kun give kr. 3000,-, ville jeg nok bare spare besværet med at tinge om prisen og køre den til skrot og lade manden få en lang næse.


  • #7   8. jul 2016 Kør da i bilen til den skal synes og så skrotte den, når den skal synes

  • #8   8. jul 2016 #7 måske har hun allerede købt en anden eller ikke brug for den - og så er det jo dumt at blive ved med at betale forsikring og vægtafgift på den, hvis den ikke allerede er afmeldt - og måske står den også og fylder op.
    Nej så er det bedre at få den solgt hurtigst muligt - dag for dag bliver den jo mindre og mindre værd - og til sidst kan hun kun få skrotprisen, mens en anden ville være lykkelig for at kunne køre billigt i den i 4 - 6 mdr. smiley


Kommentér på:
Pris på brugt bil

Annonce