{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E46 fjernbetjening virker ikke?
  • #1   31. jul 2016 jeg har samme problem med min, det kom helt pludseligt, og har prøvet med reservenøgle og nye batteri men det hjælper ik,, virker som om de ikke er tilsluttet mere ,

    så er med lige med på lytter her .

    mvh


  • #2   31. jul 2016 start med at kode/få kodet nøglerne ind på bilen !!!!
    polobjørn


  • blerim k
    blerim k Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #3   31. jul 2016 Tror at de skal sættes i tændingen og holde på et af knapperne så den sluttes til.

  • #4   31. jul 2016 Hvis det er en touring, er det helt sikkert ledningen der er knækket i bagsmækken. Det sker på dem alle, simpelthen dårlige ledninger.

    Ellers er der flere måder at teste på, du kan evt teste på styre enheden til fjernbetjeningen i bilen, om den modtager signal. Men som regel er det manglende kodning af nøglen, eller knækkede ledninger


  • #5   31. jul 2016 hvorfor-hvordan mister den kodningen helt pludseligt af sig selv . ?

    mvh


  • #6   31. jul 2016 Det kan være det gamle batteri døde, og den skal kodes hvis du skifter batteri i nøglen. Bare du tager batteri fra i nøglen, skal den kodes igen

  • #7   31. jul 2016 Anders den skal da ikke kodes bare fordi du skifter batteri.. Har skiftet batteri i mine flere gange, og de er aldrig blevet kodet.

    Det lyder mere som om det er en dårligt fm modtager, eller et grund modul der er stået af..


  • #8   31. jul 2016 Cl: du kigger bare forbi, så smider vi en tester på.. Så må vi tage den der fra..

  • #9   1. aug 2016 Inden du smider penge efter det, så kan du prøve at kode den til bilen igen. Det er set mange gange før at de mister kodningen af en eller anden mærkelig årsag.

    Med lukkede døre, sætter du tænding på UDEN at starte bilen, tag så tænding fra, og nøglen ud, og hold lås knappen nede, tryk nu 3 gange på lås op. Hvis det giver pote kvittere bilen med at låse, og låse op igen.


  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #10   1. aug 2016 Har prøvet det flere gange på min e39. Der er videoer på YouTube der viser hvordan man koder den igen, du skal huske at kode alle fjernbetjeninger hvis du har flere... smiley det sker ofte på de gamle BMW nøgler. Du kan købe ny elektronik og gummi på ebay, men pas på kvaliteten.

  • #11   1. aug 2016 martinez .

    det lyder super, det vil jeg meget gerne, gider du smide dit telefon nummer i pm,

    så kan vi lige ringes ved en af dagene og aftale hvornår det passer bedst,
    og igen tak.

    mvh


Kommentér på:
BMW E46 fjernbetjening virker ikke?

Annonce