{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Nye nummerplader efter tyveri {{forumTopicSubject}}

Hej Forum,
Jeg er på ferie og min nabo fortæller mig at et low-life møgdyr har stjålet mine nummerplader og jeg ville gerne have nye hurtigst muligt. Jeg har 2 spørgsmål:

1. Kan jeg få nummerplader i weekenden i københavn?

2. Min bil er leaset og jeg har derfor kun halvdelen af registreringsattesten, bliver det et problem?

På forhånd tak

- Den nu 1430 kroner fattigere københavner

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye nummerplader efter tyveri
  • #1   4. aug 2016 Jeg mener du skal igennem dit leasning selskab, siden du ik har del 2, og dermed ejerskab over bilen..

• #2   5. aug 2016 Du skal have fat i dit leasing selskab da det er deres bil, regningen ligger nok hos dig og du kan ikke køre i bilen før du har nye plader.

• #3   5. aug 2016 http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=2089622&vId=0

Først skal du anmelde det til politiet
    Så skal du have fat i leasingselskabet der skal afmelde pladerne for derefter at bestille nye plader.

Du skal ikke forvente at få nye plader fra dag til dag, der går nok nærmere en uges tid fra du kontakter leasingselskabet

• #4   5. aug 2016 de kan da umuligt været stjålet, de har jo været skruet fast som loven kræver smiley

• #6   5. aug 2016 haha som du kan se sidder der stadig 4 skruer med plaststykker omkring på billedet. Her er bevismateriale A på at den lov var fuldkommen spild af tid og papir.

Hvorfor skal metal med et par tal og bogstaver koste mig 1430?! Fucking monopol.

• #7   5. aug 2016 Og sagen ender med at jeg SKAL have begge dele af registeringsattesten som kommer med posten og så kan jeg få lov at få nye plader. Af alle biler på hele vejen skal det være ham der bliver lammet i en uge af tyveriet det går ud over.

• #8   5. aug 2016 men du kan vel ikke afmelde pladerne som stjålet over for SKAT???
    i det link jeg har smidt tidligere står der at det KUN er registreret ejer der kan det smiley

• #9   6. aug 2016 Hmm jeg ringede 114 og politiet stillede ingen spørgsmål de afmeldte dem bare og så go aften. Jeg har fået mail på min e-boks fra motorkontoret om at de er afmeldt så nu skulle det kapitel gerne være slut og jeg kan få nogle nye.

Havde jeg 9.000 så blev min nye plade MADSEDS (Mads' mercedes)

Kommentér på:
Nye nummerplader efter tyveri

Annonce