{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor sælger men et godt mekaniker tilbud?
  • #1   5. aug 2016 til næste års carbage run! smiley ellers har du prøvet facebook? smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #3   5. aug 2016 Hvis du ikke kan faa den solgt er prisen ikke lavt sat,jo maaske for dig,men det er ikke dig der skal koebe den.
    Og den skal saelges i markedet,ikke her i forum.

• #4   5. aug 2016 Er der alt med til den, for at kunne lave den til manuel gear?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   6. aug 2016 Den skal være mere end billig i dine øjne.. Det er en dyr bil i afgift, og det gider folk ikke betale for mere smiley

Men dba har jeg haft stor succes med til biler.. Ikke gået mange timer fra de er kommet til salg, til de har været hentet (Og ja, jeg har sat prisen ordenligt, og ikke hvad jeg ønskede den skulle koste)

• #6   6. aug 2016 Den er til salg på bilgalleri

• #7   6. aug 2016 Så få den sat tilsalg på sider som DBA!

Folk herinde gider jo ikke at købe alligevel, men bare skambyde, og hvis sælger så siger ok, springer de alligevel fra....

• #8   6. aug 2016 den er på dba og gul og gratis. når jeg sætter den ind til 20k vil folk gerne købe og høre mere. nu står den til 12 og ingen skriver

• #9   6. aug 2016 Så sæt den til 20.000kr igen.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#10   6. aug 2016 Tjek denne bruger http://www.bilgalleri.dk/bruger/357993-lars_k_design
    han har haft nogen stykker saa han ved jo hvor de skal saelges smiley

• #11   6. aug 2016 ?

• #12   6. aug 2016 med al respekt jeg ville ALDRIG i livet købe en bil af en 16 årig der har istandsat den ...

• #13   6. aug 2016 Jeg er mere om hyggelig end de fleste. Alt hvad der er blevet lavet har der stået en professionel bag mig. Der er absolut ingen sjusk. Der er fx. Blevet skiftet bagkofanger beslag og sprøjtet tekstyl ind i vanger og under kofangeren.

• #14   6. aug 2016 Jeg har arbejdet hos en mekaniker, har både skiftet kobling, bremser, olie, what ever på egen hånd, min chef har meget tillid til mig og jeg har aldrig lavet noget lort

• #15   6. aug 2016 muligvis men det ville intet ændre smiley bare min "holdning" om du vil... desuden de forlygter der er da rimelig øv til den Volvo , tror du vil have mere held hvis du smed de originale på igen..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #17   6. aug 2016 Mike gad folk ikke betale overpris for dit skrammel herinde ? Jeg har solgt både biler, anlæg og fælge herinde. Det oftest ikke stedet man sælger, men varens stand samt prisen der afgør det. smiley

• #18   6. aug 2016 Så kom BG's klaphat nr.1 på banen (Dennis), en klaphat der aldrig selv har prøvet at holde et stykke værktøj i hånden eller selv lavet noget smiley

Hellere en 16 årig med reel viden og evner, end en 38 årig der kun har en internetforbindelse der hvor han er indlagt.

• #19   6. aug 2016 hvorfor skrue når man kan betale sig fra det , er godt klar over det ikke er nemt at betale sig fra det, når man er på invalide pension HR Pind...

skulle jeg selv skrue kunne resultatet ende ca sådan her , det ville fanme da være pinligt .. HOV vent det jo Pind´s full blown thansen vogn HAHAHA

profilbillede
  • #20   6. aug 2016 LOL
    Fordi der ikke er nogen udfordring i at betale sig fra alt, det kan enhver evnesvag klaphat finde ud af, og han vil ende med at have det samme som alle andre.

Lærte du i øvrigt ikke at hvordan man bruger store forbogstaver og "," i folkeskolen, noget siger mig at du er lavt uddannet og bare sidder og puster dig op smiley
    Jeg betaler mig fra den ene bil og de andre har jeg som hygge fordi jeg synes at det er sjovt.

• #21   6. aug 2016 Kom nu Dennis du plejer at være hurtig i kæften smiley
    Du er en latterlig taber smiley

• #22   6. aug 2016 Ja det pisse nederen, at der holder så mange M5 over det hele. Men hellere have noget "alle" andre har end de kasser ingen har, som du kører rundt i.

Og med hensyn til uddannelse så har du absolut ret, lavede for meget ballade i folkeskolen, og blev smidt ud af handelsskolen på 3 år, pga jeg hackede skolens pc systemer, og nedlagde dem i 14 dage, og en god "kammerat" var en stikker fordi han blev presset. Men 100 % min egen "fejl" smiley

Bortset fra det mangler jeg ikke noget, mine biler er betalt samt mit hus, har mange gode hobbyer som jeg nyder i fulde drag, og da jeg på ingen måde behøver at arbejde en 37 timers arbejdsuge, for at leve som jeg gerne vil (takke være en del poker turneringer) mine jobs ligger oftest i weekender hvilket kan være lidt nederen. men det giver i det mindst mere på de 4 weekender end du kan klare på din invalide pension...

• #23   6. aug 2016 LOL så er du endnu mere en taber end jeg troede.

• #24   6. aug 2016 Pind det kan ikke kaldes en udd at have gået på produktionsskolen .... Taberne er dem som arbejder 37+ timer om ugen, og stadig ikke kan få det til at løbe rundt med overskud smiley og du viser da total overskud må man sige NOT...

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #25   6. aug 2016 Umiddelbart en fin volvo. Jeg har kugget på den flere gange, både dba og guloggratis.
    Jeg har ikke selv de store evner i værkstedet, så en bil som denne, ville nok blive alt for dyr, når først automatgearet driller.
    En anden ting. Det at den har autogear, holder nok en del væk, da den henvender sig lidt til de yngre, der vil have en billig bil, med mange hk, hvor de selv kan bestemme gearskiftet.
    Personligt kigger jeg primært, på dem med automatgear.

• #28   6. aug 2016 Dennis: det er smag og behag med lygter, ved godt de henvender sig mest til unge, men hvis du viste hvordan man skiftede en lygte var det ikke et problem... Dennis er det ikke det dummeste at sige at man bare skal betale sig fra alt? Det lyder dumt!

Hvis man selv bygger den om til manuel har man en bil hvor man kan tjene pengene ind igen. Alt hvad man skal bruge koster ca. 3000

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#30   6. aug 2016 Lars,i stedet for at smide sutten saa laes dog hvad Dennis skriver.Han proever jo at hjaelpe dig.
    At dine lygter er smag og behag er fuldstaendigt korrekt,men at saelge en bil handler ikke om at faa den til at tiltraekke en eller to koebere,det handler om at tiltraekke saa mange som muligt.
    Maaske naeste gang en giver dig lidt konstruktiv kritik,saa sig tak for hjaelpen i stedet for at svine folk til.Saa kan det jo ogsaa vaere at folk gider hjaelpe en anden gang smiley
    Og ja,det var ogsaa lidt konstruktiv kritik herfra saa du er velkommen til ogsaa at give mig en sviner som tak smiley

• #32   6. aug 2016 Prøv at læs overskriften: HVOR sælger man et mekaniker tilbud. Jeg har ikke spurgt jer hvad i synes om bilen! Jeg spørg om hvor jeg kan sælge en bil som er til et projekt og ikke til at køre i med det samme.

• #33   6. aug 2016 Men undskyld at jeg ikke vil give Dennis ret i at jeg er en dårlig mekaniker, jeg syntes ikke det pænt at sige. Forummet handler om hvor man sælger. Dennis kommer ind og siger jeg er en dårlig mekaniker, hvad skal jeg bruge det til?

• #35   6. aug 2016 RSP 36 @#10
    Tjek denne bruger http://www.bilgalleri.dk/bruger/357993-lars_k_design
    han har haft nogen stykker saa han ved jo hvor de skal saelges

HOLD DA HELT KÆFT jeg er flad af grin og håber det var en joke med dit peg på den bruger i linket smiley smiley smiley smiley smiley smiley

meget fedt at linke til TS selv smiley smiley smiley smiley

• #36   6. aug 2016 Casper:

Jeg har aldrig haft noget til salg herinde, udover en enkelt bil, som desuden blev solgt TIL PRISEN, bare gennem Bilbasen. Herinde blev jeg budt 13.000 som højeste, solgte den til 23500 gennem bilbasen. Næsten alt jeg sælger forskellige steder ryger inden for et par dage.

Jeg kan bare se at i utrolig mange annoncer er der folk der i den grad skambyder og ikke er interesseret når det kommer til stykket.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#37   6. aug 2016 Mike kan du læse hvad der forgår privat efter et bud på en annonce ?
    Du skriver jo som om du ved det. Jeg har solgt masser herinde uden det store bøvl. Selvfølgelig kommer der dumme bud ind imellem men det gør der også på DBA som du forslår.

Men enten kan du se mere herinde på andres annoncer end jeg kan eller også udtaler du dig om noget du intet ved om.

• #38   6. aug 2016 Jeg siger bare, at folk herinde generelt ikke er seriøse når det kommer til stykket. Det gælder jo selvfølgelig ikke alle.

Derudover er det væsentligt større chance for at sælge den, hvis den er flere steder end bare BG smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#39   6. aug 2016 Du modargumentere godt nok dig selv.
    Jeg har solgt stort set alle mine biler herinde og det er en del flere end jeg har oprettet på min profil.
    Samt en masse anlæg og fælge. Så hvorfor er de ikke seriøse. Min Golf 5 havde jeg til salg en uge herinde så var den hentet kontant til prisen i annoncen og har været sådan med de fleste biler og ting jeg har solgt herinde.
    Men du bygger din erfaring på én annonce.

Men ja selvfølgelig giver det bedre salg at oprette den på så mange sider som mulig, det giver jo sig selv når den dermed når ud til et bredere publikum smiley

• #40   6. aug 2016 Ja okay, så er der godt nok noget helt andet, end hvad det ellers ser ud til at være. Skulle da heller ikke undre mig om det har ændret sig lidt med tiden smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#41   6. aug 2016 Tror ikke meget har ændret sig. Som tidligere skrevet får man altid dumme bud, den lære man at sortere fra.
    Synes derimod DBA er blevet mere useriøst dengang man begyndte at kunne kommentere på annoncer. smiley

• #42   6. aug 2016 Den fejler jo det ene efter det andet , skrot lortet og kom videre, set fra mit synspunkt , vilken mekaniker gider og bruge al den tid på at lave den for at så kunne tjene 3-5 k , den har sku lidt for mange problemer den bil

• #43   6. aug 2016 Hold nu op med at sige min bil er lort! I ved jo ikke en skid om Volvo 850 T-5, T-5R, R

• #44   6. aug 2016 Den er for dyr, derfor den ikke bliver solgt.

Min bror købte for 6mdr siden en Volvo 850 T5 (225hk) som har gået 246.000km for 12.000 kr... Den har INTET rust, er i sedan og med manuel gear.

Den fejler ingen ting. Og er tunet til 270hk / 390nm

• #45   6. aug 2016 Lars k Det var nu ikke ondt ment på nogen måde

• #46   6. aug 2016 Lars jeg siger IKKE du er en dårlig mekaniker , jeg siger bare jeg ville ikke købe en bil der er lavet istand af en der knap har forladt folkeskolen endnu , du KUNNE jo evt skrive du har gjort den istand under "opsyn" af en uddannet mekker , så kunne det jo være dem som MÅSKE har samme holdning som mig .

Og med hensyn til lygterne så var det skam en konstruktiv kritik , de lygter henvender sig nok generelt for de "unge" og hvor mange unge gider køre i en gammel dyr Volvo , jeg ville TRO sådan en bil henvender sig mere til de voksne publikum , men nok om det . Held og lykke med salget.

Hende her er jo også en teenager, som umiddelbart gør stor ære i at sætte bilen i stand fra bunden , jeg har stor respekt for de unge som gider arbejde for at blive bedre , men at købe deres "produkter" er en HELT anden sag..

https://www.youtube.com/watch?v=9vZpNQUIqIg

• #47   6. aug 2016 Købe en 850 T5 italiensk import for 2700. Kørte direkte til syn med den og solgte den for 16000 der er meget forskel på markedet på 850. Og læs nu lige forummet jeg spørg jer ikke om den er for dyr. Men hvor kan man sælge den? Klubber, sider, blade?

• #48   6. aug 2016 Hvor finder man Volvo entusiaster henne?

• #49   6. aug 2016 på google ? findes der ikke en Volvo klub dk eller noget i den dur ?

• #50   6. aug 2016 Har kigget deres sider der er desværre ikke mange der kigger der, kun 3 annoncer

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #51   6. aug 2016 Der er dansk volvo klub, linket må du selv lige finde frem.. Men det er volvo folk der er derinde, og de vil ikke bryde sig om forlygterne, og de vil nok heller ikke give hvad du forventer.. De ved nemlig hvad tingene er værd, og ikke mindst hvad det kan koste at lave.. Det er den del du skal tænke mest over.. Det kan godt være at du har smidt 15000kr efter bilen, men hvis du stadig ikke ved hvad fejlen er, så begynder folk at være mistroiske overfor tidligere udført arbejde.. Det har intet med din alder at gøre, men hvis man ikke kan finde en mulig åbenlys fejl, hvad er så ikke blevet overset..

• #52   6. aug 2016 Dennis, ja hun kan lave biler og har en fin bil, men jeg har ikke så mange penge som hende, jeg skal selv tjene hver en krone, min bil ser ikke så stor og flot ud og ik mange giver mig anerkendelse. Men nu har jeg selv skrabet lidt over 50.000kr sammen til min nye bil, på at sælge dele og biler. Kender mange der har flotte biler, lastbiler og traktorer hvor forældrene har brugt et par 100.000kr på deres børns interesse, sådan hænger det desværre ikke sammen for mig, men selv om mit ikke er så stor og flot og ikke er det bedste er jeg stolt af mig selv, for jeg har selv kæmpet mig hertil

• #53   6. aug 2016 og det respekterer jeg skam 100% !

• #54   9. aug 2016 hahaha daaaam den er godt nok grim den thansen Pind der smiley det ren underholdning at se sådan en gejling

• Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #55   9. aug 2016 Jeg er bange for, at du har gjort i nælderne med denne bil!

Den lander nemlig lidt mellem en masse stole:

Volvo-folket køber ikke 850 (mere). Heller ikke engang dem, som gerne ville tilhøre Volvo-folket, men ikke har råd. Den er for gammel (og alligevel ikke gammel nok), og de ved godt, at bilen er notorisk kendt for tærende bagvanger, et instrumentbord som i bedste fald er noget værre lort, masser af gearkasseproblemer - og flere andre "spændende" udfordringer.
    Samtidigt er efterfølgerne nu så billige, at der ikke rigtigt er noget argument for ikke at købe f.eks. en 940/960.

De unge er af en eller anden mærkelig grund begyndt at synes, at en gammel Volvo er fed. Men så skal den hedde 24x og være lyseblå ;-). En 850 er stadig bare en morfar-bil - uanset farve og lygter..

De bilkøbere, som er ligeglade med biler, skal du heller ikke regne med. De kigger mest på udgiften ved at eje, og køber en ny UP eller til nøds en gammel 206.

Mekanikere? Glem det. De kender også modellens historik, og kunne ikke drømme om at røre den med en ildtang, så længe de ikke har en kunde at sende regningen til ;-).

Så du må nok bare indstille dig på, at du har gjort en erfaring - og glæde dig over, at den kunne have været MEGET dyrere. Det kan andre herinde med garanti fortælle grufulde historier om ;-).

Du har dog en chance for at minimere tabet - lidt:

Først bider du skammen i dig og får hjælp (fra Volvo-folk) til at finde og udbedre de fejl, bilen åbenbart har. Det hjælper på hjælpsomheden blandt entusiaster, at foregive at det er din drømmebil ;-).

Når bilen så er så god som den bliver, handler det (som du selv er inde på) om salgskanalen. På DBA/Bilbasen og de øvrige er der tyve andre mage til, som heller ikke kan sælges - så det duer ikke.

Men der er helt sikkert et kommisionssalg i nærheden af dig.

Her står (forhåbentlig) ikke andre sorte 850-ere. Og her vil din bil blive omgivet af andre biler, som er prissat alt for højt. Så din bil vil ligne et godt tilbud til 24.900,-.

Herefterkan du bare håbe på, at ham som engang drømte om en Volvo (fordi hans far(far) havde en Amazon) kommer forbi. OG at han altid har drømt om automatgear. OG at han må bruge 20k (han får jo naturligvis rabat, for han er god til at handle) for konen. OG at han bliver så forelsket i din flotte sorte VOLVO, at han ikke tjekker markedet.

Men det kræver altså, at du piller de latterlige tHansen-lygter af. De står i vejen for et salg - uanset hvor forelsket han bliver...;-)

• #56   9. aug 2016 Hvis der er små fejl som trækker den så meget ned i pris så kender du enten til alvorlige fejl eller også er det noget du ikke magter at lave.

Ligesom nå folk skriver
    Bilen er let at syne.
    Eller skal havde skiftet styre kugler inden syn.
    Så ved man godt det kan være slemt for ellers havde sælger nok lavet det

• #57   9. aug 2016 Henrik S står selv og vil købe en meget flot 850 R med begine kabine og 200.000km på klokken. Fx. En T gul T5R er stadig eftertragtet til den rigtige pris

• #58   9. aug 2016 Husk lige på at du stadivæk er 16 eller ? , og uden kørerkort , du får aldrig forsikret sådan en bil uden at snyde og fuske dig frem , køb en alto til at starte med

• #59   10. aug 2016 Da jeg solgte min 850'er for snart 7 år siden skulle jeg næsten forære den væk, selvom den havde rimeligt km-tal og stod næsten som den forlod fabrikken.

Problemet er, at den er dyr i vægtafgift (ca. 6.000 årligt så vidt jeg husker), dyr i forsikring for især yngre billister, dyr i reservedele/service og den kører ikke specielt langt på literen. Det gør at mange ikke er interesseret.

Og når den så sælges som defekt er det nok endnu vanskeligere. Jeg ville nok prøve at få en pris på at få udbedret fejlene, og så tage en vurdering af, om det kan betale sig at få den lavet (og om salgsprisen i fungerende stand kan bære det), eller om det er bedre at bare sænke prisen til den bliver solgt og acceptere et tab.

850'erne er jo rigtig velkørende biler, jeg var selv super glad for min. Det er bare ikke en attraktiv model længere...

• #60   10. aug 2016 Tror du du at 850 R og T-5R vil blive mere upopulær? Jeg har byttet den med en fin Honda CD50 så får mine penge hjem

• #61   10. aug 2016 Tror du du at 850 R og T-5R vil blive mere upopulær? Jeg har byttet den med en fin Honda CD50 så får mine penge hjem

• #62   10. aug 2016 Jeg tror personligt ikke at 850 R og T-5R bliver samlerbiler eller kultbiler som sådan. Folk vil nok betale en smule ekstra for de modeller, men de er jo stadig dyre at eje og køre i, og mange af dem har kørt omkring 400.000 km. Jeg tror at der bliver færre og færre købere til dem.

• #63   10. aug 2016 Jeg har fundet en 850R med 200.000km og begine kabine til lidt under 30.000 som jeg nok køber. Jeg er blevet interwievet af VeteranPosten de mener det bliver fremtidens klassiker.

Kommentér på:
Hvor sælger men et godt mekaniker tilbud?

Annonce