{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Fucking tyveknægte. {{forumTopicSubject}}

Havde indbrud i bilen i nat, alt mit nye grej og mine nye fælge lå i bilen, det hele skulle monteres i dag og så til træf i tilst, de var sku så frække at de havde forsøgt og pille udstødningen af, heldigvis er den tyverisikret med svejsninger i alle samlinger, så den fik de ikke, dog er der stjålet for 30 kilo.
Alt i chrom ect. fra KN systems, mine fælge (Wolfrace warrior matchrom, som ikke akn får i dk mere), mit spritnye anlæg(Blaupunkt madeira), de har forsøgt og fjerne mine 2 boxter basser (10") og min forstærker, men uden held.
Hvad sker der for folk i dag???

Hvis nogen ser mine fælge eller min ret specielle hattehylde og folk der pludselig har fået monteret alt i "KN stuff", så må i meget gerne sige til, så er jeg kørt og personen bliver kørt igennem mine næver ect...

Hilsen Jonas E.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucking tyveknægte.
  • #1   15. maj 2004 Kender følelesen, fik selv tømt min bil for 14 dage siden. Det er anden gang jeg prøver det! Skal vi ikke gribe til selvtægt, og klynge de sviner op hvis de bliver fundet!?

• #2   15. maj 2004 Det er fucking belastende, har også lige fået stjålet min spoiler..
    og anlægget blev snuppet 6 dage efter jeg købte bilen~
    :~(~~

• #3   15. maj 2004 Da jeg var i Ungarn i min BMW X5 prøvede de at stjæle den.... De kom da kun afsted med fælgene.

• #4   15. maj 2004 sur røv mand

skal nok sige til hvis jeg ser noget

• #5   15. maj 2004 Ja og jeg har så ansvar på min, skulle have kasko på til den første, MEGAPIS....

Hilsen Jonas E.
    Ved heldigvis at deet er en der kører golf 2, da alle dele er til denne type, så hvis folk gider og kigge efter disse specielle fælge der er på min profil, kig specilt på stregen i esbjerg om fredagen og ellers hos folk der normalt ikke har råd til disse ting jeg fik stjålet.

• #6   15. maj 2004 Den holdte i en meget lille vestjysk by, på en lukket vej hos min tidligere kammerat (Vi blev de ondeste uvenner idag, tæt på en voldsdom til en af os), han var min mekanikker og hacde lige smidt en ny kværn i som ikke kunne starte, så sent i går var jeg på fyn og hente en ny motorstyring og ledningsnet.
    Alle de ny dele skulle have været monteret i morges og så til træf, men ak nej, sådan gik det ikke, men nu kører bilen da... like shit, men den ruller(måtte selv i gang som mekanikker med ledninger og shit...Ikke min stærke side med motorstyring.

Hilsen den sørgende...

• #7   15. maj 2004 Skal lige siges der kun er solgt 80 sæt fælge i dk, og det er ikke alle der er til vw golf2, så det burde være muligt og spore dem, tog "held i uheld" faktisk digital billeder af både bilen med indhold og de nye fælge i går kort før jeg forlod bilen hos men ex ven.

Hilsen... You no who..

• #8   15. maj 2004 RE: Morten L.
    Det er måske dig der tyven, siden du kommer med den udtalelese og ikke har nogen profil, du snuser måske rundt herinde for og se hvor og hvad folk har i deres biler.

Hilsen You no who.

• #9   16. maj 2004 RE Morten L.
    Sådan noget fis, der er masser af spor fra tyvene, værktøj ect. Desuden er 70 % af delen så specielle at første gang bilen kommer ud i trafikken er den genkendt med det samme og det er med 100% sikerhed en der kører Golf2, da både manualer ect. også er stjålet.
    Men svar mig lige på en ting, hvorfor har du ikke nogen profil ??.
    Og dog, jeg gider ikke spilde mere tid på dig, over and out.

Kommentér på:
Fucking tyveknægte.

Annonce