{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Streamer -- Bilsyn {{forumTopicSubject}}

156 érn blev synet i fredags. "Betinget godkendt" skriver de!!!, hvad fanden er meningen???
Streamer i frontrude skal fjernes :-(.
Nu ligger landet nu engang sådan at det IKKE er en streamer, men løst bokstaver, de sidder så højt at de ikke genere overhovedet, så hvad gør man??
Lillemor ringede til bilinspektionen for at fortælle den et par sandheder, og ved i hvad? Der gik 15 min. så ringede Chefen tilbage.
Det er den enkelte synsmands vudering om det genere eller ej !!!. Vi skulle bare køre videre og påstå at "streameren var fjernet og bokstaver monteret istedet.
Lillemor er jo ikke sønderjyde (læs stædig) for ingen ting.

BP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Streamer -- Bilsyn
  • #2   16. maj 2004 Jeg fik synet min uden bemærkninger med "streamer" i forruden..... undre mig os over han ikke sagde noget.
    For det hedder man ikke må efterklistre noget i ruderne 180 grader.... dvs de 3 foreste ruder.....

• #3   16. maj 2004 Der er lige en meget vigtig detalje her.
    Hvis bilinspektionen skriver et punkt op sådan at bilen bliver "betinget godkendt" så er bilen ikke lovlig at køre i før det er fjernet. Selv de mindste ting er nok. Faktisk må man kun køre alene i bilen indtil det er rettet, og kun frem og tilbage til værksted ell. lign.
    Men det værste er hvis man bliver impliceret i en ulykke. Man risikerer simpelthen at bilen ikke bliver dækket af forsikringen hvis bilen er "ulovlig".
    Og det er den hvis man kører rundt med fejl som de har påpeget i synsrapporten. Og det gælder selv de mindste ting som lygter, styling, ruder (toning) og alle andre typer af ting.
    Det var der noget om i FDM for nylig. Så det kan blive rigtigt dyrt at pille noget af for så at montere det igen.
    Og ud af dem der bliver betinget godkendt og derfor ikke skal stille til omsyn er det rent faktisk meget få der retter de fejl der bliver skrevet i synsrapporten. Men som sagt, den største straf bliver hvis forsikringen siger fra. Derudoverhar politiet ret til at tage nummerpladerne på stedet hvis man kører mere end 1 i bilen og uden af ha rettet eventuelle fejl..
    Men ellers er jeg mere end enig. Det er de mest åndsvage fejl de skriver op.
    I år 2000 havde jeg min Mazda 626 til syn i Bogense på Fyn. Den var fra 1995 og havde kørt ca. 45.000 km. Den blev betinget godkendt fordi sikringen på pluskablet om til min forstærker ikke var stor nok!!!! Kan man snakke om at gå op i småting smiley

Mvh Ricky smiley

• #5   16. maj 2004 Kenneth --> det er også korrekt smiley
    Sikringen var for stor! he he..

Mvh Ricky

• #6   16. maj 2004 hmm nu er i jo afligevel i gang med syn og lovlig og ikke lovlig så vil jeg lige høre om man kan komme igennem syn med M3-spejle ??

• #7   16. maj 2004 Morten de fleste M3-spejle er helt lovlige, så der er ingen problemer med det smiley

Mvh Ricky

Kommentér på:
Streamer -- Bilsyn

Annonce