{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

VW up spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg jeg søger lidt viden til min up!,

1, jeg har købt en up med service aftale, og undre mig over det første service (15000 km) . Det eneste de gjorde var at skifte olie, er det normalt? Hvad har i uden serviceaftale betalt for ?

2, som sagt så har den kørt 15000 men oplever at hver gang det har regnet eller været fugtigt, så piver bremserne de første par gange man bremser, ringede så til VW og de siger at det er meget normalt på en mini bil, men jeg synes bare ikke jeg høre andre mini biler pive når de køre rundt , hvad er jeres oplevelse af pivning fra mini biler ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW up spørgsmål
  • #3   20. aug 2016 Super tak for jeres svar, så er alt jo "normalt" smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #4   21. aug 2016 Jeg ejer en UP! og har såmen ikke oplevet det med bremserne. Den har så også kun kørt knap 8000 km, så jeg formoder at det vel er noget der kommer med tiden? Begyndte det først efter du krydsede 15000, eller var det sådan fra starten?

• #6   21. aug 2016 reservedelspusheren: jeg er på autoriseret værksted og har lavet mange biler med serviceaftale og der er ALDRIG brugt uoriginale/billige dele.. det er samme originale dele som til andre biler

Kommentér på:
VW up spørgsmål

Annonce