{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Hjælp til Nissan 200sx {{forumTopicSubject}}

Hejsa ville høre om der er nogle der har haft denne Nissan 200sx før mig, som ved noget om den. Har i evt haft nogle problemer med den og ved i noget som andre ikke ved? ??

Det jeg kender til den er:

??Km : 188.000.

??Årg: 92

??Læderkabine i cognac farve.

??Apex kobling og lettet svinghjul

??Garrett A/R80 M24 1-2 (Vandkølet og olie)

??3" hele vejen fra turbo og ud.

??Nismo motorstyring med tilslutning til computer.

??Wæder manifold, 900hk intercooler, alu køler fra Apex, dyser fra skyline, blå silikone slanger i hele motorrummet.

??Der er en anden undervogn på med justerbar camper og hårdhed. (Apex Performance)

??4 stemplet kaliber fra STOPTEC og større skiver.

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Nissan 200sx
  • #2   22. aug 2016 har ikke selv haft den, men kender et par stykker som har... Der har vidst været lidt forskelligt galt med den i løbet af det sidste års tid.

• #3   22. aug 2016 Ku se i en annonce at motoren ikke havde det for godt..

• #4   22. aug 2016 Michael j: ved du hvad de har haft af problemer med den?

Dennis H: Det er nok den annonce jeg har på Facebook.

• #5   22. aug 2016 Vedr motoren, så begyndte den at ryge hvidt lige pludselig, MEGET hvidt, fik tilsendt en video af det via Facebook. Om der er fikset nu eller ej ved jeg ikke da ejeren solgte bilen kort efter. Og så havde motoren en mislyd af en art, klikkelyd eller bankelyd. Men igen, jeg fik ikke at vide hvad der præcist var galt inden den blev solgt.

• #6   22. aug 2016 Jeg købte den da den røg meget hvid, motor døde og smed ny i, Nu har den så taget et plejl leje efter små 227km,,,,, smiley Men problemet er at den begynde at kåge og havde spist alt vand og olie? aner ikke hvorfor smiley

• #7   22. aug 2016 Wow, det var hurtigt. Var det en frisk renoveret motor du lagde i? Jeg kan huske at der var noget med hvordan krumtapsudluftningen var sat op, det er måske værd at kigge på.

• #8   22. aug 2016 Fik afvide den var nyrenoveret... Men har sku ikke en skid styr på det der med krumtaosudlufning, men har godt hørt om det smiley

• #9   23. aug 2016 så er spørgsmålet hvad "nyrenoveret" betyder? smiley Men hvis du har tænkt dig at beholde bilen, så er der ikke anden vej end at begynde at læse op på designet af hele drivlinien, og så ellers pille motor ud og renovere den ordentligt 1 gang for alle. Det er svært/dyrt at eje sådan bil uden at kende den ordentligt.

Kommentér på:
Hjælp til Nissan 200sx

Annonce