Velkomst af nye biler {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen. Jeg har idag haft min sat på med 2 billeder for at ville have den oprettet i bilgalleriet men da det er en helt almindelig Suzuki swift med lidt ekstra udstyr osv så var der desværre flere der valgte at afvise den, dette kan godt gøre mig lidt gal når jeg tæbker på at dette er et bilgalleri og jeg har både bil og billeder men alligevel kan man ikke få lov at have den på herinde, føler lidt at de folk der sidder med gejlede biler mener at de kan styre det hele ( det var ihvertfald det jeg fik at føle igennem de kommentar der nåede at komnme )
Er der andre der er bare lidt utilfredse over dette, for jeg ved da ikke om jeg vil bruge tiden igen på at sidde og oprette min bil når man bare bliver "smidt" ud af brugere med gejlede biler som tror de er meget mere end andre.
Håber ikke at alle herinde med en gejlet bil opfører sig sån.
Mvh Camilla H.
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.276
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 83 Svar: 565
sep 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 289
2 billeder er alt for lidt
jun 2005
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.276
jun 2005
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Tror du misforstår brugernes hensigt med at afvise dig. Brugerne herinde gør det af den grund at de gerne vil have noget at kigge på og mange profiler med kun 2 billeder giver et meget spinkelt og i mine øjne tyndt og useriøst galleri. Derfor er den uskrevne regel herinde at folk oftest afviser biler med mindre end 5 billeder. Min opfordring til dig kan derfor kun være at smide billeder og info op og så kommer du ind.
Det skal siges at vi har mange rustne gamle biler oprettet og det er også fint og fedt med en mangfoldig bilpark i vores øjne. Det har derfor intet at gøre med om folk i flotte gejlede biler afviser mindre gejlede vogne. Du er derfor hjertelig velkommen på bilgalleri.
Mvh. Anders
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 250 Svar: 1.485
maj 2006
Følger: 14 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 50 Svar: 645
din tekst var fin
men som det oxo bliver sagt
bil G A L L E R I
mindst 5 biileder !
og hvis du ikke har flere, så vent med at oprette din bil til du har !
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.299
jun 2005
Ses senere
maj 2006
ej
får smidt nogle flere billeder, for bilen er sq fin nok !
og din tekst var heller ik ved siden af !
maj 2006
tror folk inkl mig selv kigger først på pics, og derefter på tekst.
nogen biler kan godt slippe af sted på lidt tekst, hvis bare billederne er ganske fine.
men jeg vægter helt klart billeder højere end tekst
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 512
Du bliver jo ik kun afvist af dem, men med 2 billeder havde du 100% sikkert også fået en afviser ved mig.
Der er mange der prøver at komme ind med tekst som " Flere billeder kommer senere" osv, men så kan de lige så godt vente til de har flere billeder og så først oprette bilen for ellers bliver de afvist og det var spild af tid.
Hvorfor mener du egentlig at det er folk med gejlet / fede biler der kun afviser din?
Ja jeg er da heller ik glad for at se de totalt std biler her inde, men afviser da ik på grund af det !!!
Alle folk skal jo lige ha en chance for at komme ind og for evt at gejle den hen af vejen
Tja det var vidst lige hvad jeg ville sige.
Better luck next time !
TB
Velkomst af nye biler