{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

2.0 TDI {{forumTopicSubject}}

Godaften

Hvordan er 2.0 TDI Motor i de nye modeller fra 08 og frem ved godt 2.0 tdi er noget rigtig pis men har så også hørt de nye skulle være gode nok går og overvejer om jeg skal have sådan en da jeg stadig skal bruge noget diesel og den køre skide godt jeg har en Audi A4 i tankerne mellem 08 og 2011 ??????????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2.0 TDI
  • #1   12. sep 2016 Hvis det er en CR motor, så er du ovre de værste sygdomme. De kan stadigvæk gå i stykker ligesom alt andet, men ikke nær så meget som de " ældre" PD motorer.

• Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #2   12. sep 2016 Jeg har haft en Superb med motorkode CFFB, en 2013 2,0 tdi vi købte med 60000 km på tælleren, vi havde den fra Februar i år og til Juni, så havde jeg fået nok, det var da det ringeste lort jeg længe har ejet, 5 dage og 800 km i mit ejerskab og turboen står af, derefter dyser, dyser pakkes om, og pakkes om igen, pumpe i tanken giver ikke tryk nok og skiftes, og indimellem disse større reparationer var der fyldt med små irriterende opdateringer for at løse startproblemer osv osv, har før kørt vag 1,9 tdi uden problemer men disse 20.000 km i det jeg vil betegne som en næsten ny bil har fået mig til at sige ALDRIG ALDRIG mere noget vag gruppen...

Villige sige at Skoda har taget samtlige tinge på garantien samt stillet lånebil til rådighed hver gang, (den var købt ved Skoda forhandler) så super service på det punkt, men prøv at google Audis service når noget går i stykker, den er jo langt under middel.

Kommentér på:
2.0 TDI

Annonce