{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Ang. tidens tyverier... {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg fik slev besøg ef nogle svin der løb med alt (for 30kilo).
Jeg tror vi allesammen herinde skal passe lidt på med vores oplysninger om vores styliéde/tunede biler og diverse ombygninger, dvs. hvor man har fået det lavet (steder og adresser kan jo sendes ganske privat med mail, til dem der måtte have interesse i det), lad være med og fortælle at den og den er billig med de og de ting, for alle disse oplysninger af den ene eller anden art er jo den bedste spise seddel til vores alles skræk... TYVENE.
har selv slettet det meste af mine oplysninger om min egen bil, folk kan jo se den ikke er standard og det koster ikke og spørge og flere oplysninger, de kan også sendes på mail, bare et godt råd og sørg nu for og dække jeres nummer plader, der er stadig mange der ikke har dem dækket, det gøres såååå nemt i paint på din pc.

Hilsen Jonas E.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. tidens tyverier...
  • #1   17. maj 2004 Jeg er helt enig, jeg fik en mail af en her inde, om af jeg skulle holde øje med min bil, for han havde hørt af noget ville ha fat i den. og dagen efter var min bil brudt op og der var nogen der havde prøvet af stjæle den. de tog så mine højtalere, men det er da bedre end hele bilen.

• #2   17. maj 2004 Helt enig !

Og hvis der er nogen der ikke helt kan finde ud af det med de billeder og dække deres nummerplade til, så kan de bare sende billederne til philip@thedeejay.dk, så får de "dækkede" nummerplader retur smiley Men det bliver i det omfang jeg kan nå !

• #3   17. maj 2004 jeg vil os gerne hjælpe med af dække nummer plader, hvis der er nogen der ikk kan finde ud af det..
    krogsboell@kabelnettet.dk

• #4   17. maj 2004 thomas S: Enig ! Men man kan da hjælpe hvor man kan smiley

• #5   18. maj 2004 RE: Allan I.
    Tror nu ikke tyvene kommer fra fyn eller sjælland for og køre ind i lige den lille vestjyske by nær varde, derfor tror jeg de stadig er i vestjylland.
    Er nu også selv ret paranoid hvad angår den lille, især nu.
    Alarmen lå faktisk i bilen og skulle have været i samme dag, men sjovt nok tog de ikke denne, den er ellers ret advanceret.
    Mine to ex venner tændte fuldstændigt sidelæns og påstod jeg i en sms havde beskyldt dem for og have stjålet dem (Den ene havde jo nøglen til bilen, var jo til rep. hos dem), og derfor snakker vi ikke sammen mere.

Hilsen you no who

• #6   18. maj 2004 Morten L: Nu var der snak om ting der lå i bilen der blev stjålet, og ikke hele bilen ! Og så skal du ikke bilde mig ind at en ratlås hjælper ret meget smiley

• #7   18. maj 2004 HAHAHAHAH, du har helt ret Philip E.
    RE: Morten L, det kommer helt an på hvad der sidder for enden af de to ledninger der fører til en sirene eller en form for skrækmiddel, vent til du måske kommer til og høre min bil en dag ved lejlighed, her løber tyven 100% med det samme, hvis han ka.... Med rystende ben.

Kommentér på:
Ang. tidens tyverier...

Annonce