{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang politi. {{forumTopicSubject}}

Hej er blevet anmeldt for tyveri som jeg ikke har gjort.
så har nogen spørgsmål håber i kan hjælpe.

1: Skal jeg sbare sidde der hjemme og vente på de henter mig?

2: Hvad hvis de finder ud af det ikke er en, kan man så kræve noget erstatning eller noget?

3: Hvor langtid kan man få for at have stjålent?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang politi.
  • #1   8. aug 2006 det penge.

  • #2   8. aug 2006 Hvis du vil vide hvor længe det ka give at have stjålet noget, er det så måske ik noget om snakken kammerat?

  • #3   8. aug 2006 Michael nej er det ikke. hva bare lige nysgerrig ang det.


  • #4   8. aug 2006 Må man spørge om hvor mange penge det drejer sig om?

  • #5   8. aug 2006 Du kan jo ik blive dømt for noget med mindre de ka bevise det og med mindre det er noget alvorligt tyveri så får du nok bare en skriftlig sigtelse og bliver bedt om at møde til afhøring.

  • #6   8. aug 2006 Eftersom du selv er klar over at du er blevet anmeldt må du have snakket med politiet, så er de vel ved at gøre en sag ud af det? I så fald, ville jeg da få fat i en advokat.. Så er man da altid på den sikre side.. Men du bliver vel heller ikke slæbt nogle steder hvis du er uskyldig.

  • #7   8. aug 2006 Det er mit gamle firma som jeg har arbejdet for der har anmeldt mig fordi det er blevet stjålent derude fra. og det drejer sig om 7-10,000kr. og efter jeg ved det er fordi de har sagt det til mig far da han os køre for dem.

  • #8   8. aug 2006 hvis man endelig skulle stjæle nogen penge, skal man da gå efter "THE BIG MONEY"

  • daniel h
    daniel h Tilmeldt:
    sep 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 52
    #9   8. aug 2006 Du får garenteret en tilsigelse ( en indkaldelse til afhøring). Og derefter tager de stilling til det videre forløb!
    Har selv været hele omgangen igennem for 3 år siden! Og det var en tidligere kolega der havde skylden....


  • #10   8. aug 2006 Bare rolig... hvis du er uskyldig er der intet at være bange for, da det er DEM der skal bevise det er DIG der har stjålet.Dette er meget svært hvis de ikke har det på video eller lign. Hvis det var mig der blev anklaget for sådan noget ville jeg da snakke med mit firma og høre hva de baserer dette på. Hvis de har politi anmeldt dig må det jo være seriøse anklager med hold i. Hvis du er blevet sigtet for noget som du ikke har gjort, kan du godt kræve erstatning, men jeg ville da først og fremmest sørge for at få mit navn renset, for tyveri er ikke det bedste at ha stående !

  • daniel h
    daniel h Tilmeldt:
    sep 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 52
    #11   8. aug 2006 Btw. Bliver du sigtet og fundet uskyldig så kan du lægge sag an mod dit gamle firma!

  • #12   8. aug 2006 Hey har prøvet næsten det samme. Der havde været indbrud oppe i vores ungdomsklub og så troede de at det var mig så blev hentet af politiet ude på teknisk skole:( sad i aresten og fik taget fingeraftryg og dna og billed og så fik jeg rensaget mit hjem. selv om de havde fundet de fladskærme der var blevet stjålet os en anden jeg ikk kender. så efter en hel dags afhøring af politiet blev jeg sadt fri og nu går jeg bare og venter på min erstatningssag kommer.. Så vis du har dit på det rene så går det nok;P men husk på du er altid uskyldig indtil det andet er bevist;P held og lykke

Kommentér på:
Spørgsmål ang politi.

Annonce