{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Vil disse dæk passe? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skal til at købe nogle vinterdæk til mine r17 alu! Forvejen sidder der sommerdæk på dem som er meget slidte! dæk str på dem er " 255-55-r17 " Men har kigge på nogle vinterdæk som hedder 225 / 50 / R17 vil de passe over til min alufælge eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil disse dæk passe?
  • #1   4. okt 2016 Formentlig, men om de vil passe godt, kommer an på bredden på fælgen, og om det er lovligt, kommer an på om du overskrider 5% i rulleomkredsen ifht de originale

  • #2   4. okt 2016 Vil du anbefale finde nogle i samme str eller?

  • #4   4. okt 2016 Hvorfor ikke bare trille ind på FDMs dæktest side, vælge den der vandt og så ringe til dit lokale værksted og bestille dem, når tiden bliver til det?

    Evt bestille nogle ståfælge til vinteren og beholde alu om sommeren?

    I stedet for alt dette hurlumhej med sære tiltag og for små/store/stretch dæk og hvad har vi?


  • #5   4. okt 2016 Det kommer ikke til at blive noget pis hvis dem han havde på i forvejen var forkerte..

    Du skal finde ud af hvor bred fælgen af, og hvad de org dimensioner er på bilen


  • #6   4. okt 2016 Spørgsmålet er mere hvilken BIL de skal sidde på.
    For hvis du nu har købt nogle fælge med ALT for store dæk på, så skal du jo have nogle mindre dæk, så de passer til den bil du kører i.

    Omvendt - hvis de dæk der sidder på nu (de slidte) passer på din bil, så har de andre ret i, at dækkene er de 8% for små i forhold til rulleomkredsen.


Kommentér på:
Vil disse dæk passe?

Annonce