1.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Henrik L
Henrik L
Emner: 5 Svar: 3

Stop & start funktion E-HDI DS3 Stop & start funktion E-HDI DS3

Hej Drenge/ Piger
Jeg har lige et spørgsmål til jer, er den lykkelige ejer af en E-hdi DS3
med Stop & start funktion, kan man slå dette system fra permanent,
ved godt man kan trykke på en knap for at frakoble dette, men det skal man gøre hver gang man køre i den.

Håber i kan svare på dette.
Mvh
Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop & start funktion E-HDI DS3
  • #2   9. okt 2016 Det tror jeg ikke umiddelbart man kan, har også en DS3 og det er det samme som på jeres. Men hvis man holder vores i gear så virker det ikke, forstået på den måde at man på vores skal sætte den i frigear eks i lyskryds for at det slår til.

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    feb 2012

#3   9. okt 2016 Forstår godt hvad du siger, det er nøjagtig det samme her på min, det er skide irterende at man skal trykke på denne knap hver gang.

Ved ikke om man kan slå det fra i software.

• #4   9. okt 2016 Du skal bare lade være med at skubbe den i frigear i lyskryds. Det er en vanesag og vores går aldrig i start/stop funktion igen.

Alternativt så er det bare at dreje lidt på rattet mens du holder der så springer den igang igen.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #5   9. okt 2016 Der skal tester på, for at slå funktionen fra

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    feb 2012

#6   9. okt 2016 Ok , det tror så at jeg vi gøre at få en tester på til softwaren.

• #7   9. okt 2016 Det med at holde i gear med kobling nede i tomgang er dumt at gøre for det slider unødigt på din udrykker leje...
    og jeg mener at jeg har læst at systemet ikke må slåes fra permanent da det system har været med til at gøre grønejer afgiften billiger..

Kommentér på:
Stop & start funktion E-HDI DS3

Annonce