{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Bil til 65.000 {{forumTopicSubject}}

Jeg er en ung mand på 22 år som altid gerne fra jeg blev 18 ville ha en bil.

Jeg har så været studerende så der har ikke været råd til bil, undtagen at jeg skulle købe en lille bil til 5k som var mega ringe og det ville jeg ikke.
Jeg har haft muligheden for at have en bil hver dag imens jeg studerede, men det var også noget gammelt lort 85 opad, som mine forældre betalte.

Så har jeg endelig fået fast arbejde og står nu og gerne vil ha mig en bil. Jeg har nogle krav til den dog.

Franske og Italienske biler er jeg ikke så vilde med pga, at de er ret gode til at gå i stykker og er svært at lave selv, ikke for jeg skal disse folk som har disse biler, men har en kammerat som er automekaniker og han har rådet mig til at købe en tysk eller en japansk bil, så det vil jeg helst gøre, når han nu er så flink at lave alt der kan gå i stykker på ens bil gratis.

Jeg vil gerne have noget med skivebremser på alle 4 hjul, om det er bedre end bremsetromler er meget muligt, men det er ikke en hindring for at jeg vil vælge en bil fra med kun skiver i for. syntes også der ser meget federe ud.

Helst en 16v bil, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har ca 65.000 at gøre godt med, og har kigget på følgende biler.

VW:

Golf 3 1,8 eller ville en TDi at fortrække.
Polo årgang 94 og op helst en 1,4 16V men en meget fin 1,6 lav km stand ville passe mig godt også.
Vento er helst en 2,0, den har skiver hele vejen rundt ik.??

Forbeholdt er at de er meget standard og lav km stand, vil selv gejle.

Japanske:

Honda Civic fra 96 og op ad en 1,5 16V er en ret øko bil har jeg set.
Toyota corolla den der hatchback model, ved ikke hvad jeg skal vælge her.

Forbeholdt er at de er meget standard og lav km stand, vil selv gejle.

Fransk ( bum bum bum dog, men alligevel)

Citroen Saxo VTS 100, er en fed bil og ret ny årgang, den har 100hk og vist billig i forsikring og ret hurtig fra 0-100 ( 9.3 mener jeg) er der nogle der har haft problemer med den selvom den er fransk.

Vil helst ikke have noget der står GTI på da det skal være til at betale, jeg har meldt mig til respekt for fart, kan få billig forsikring, men vil gerne ha penge ved siden af bil og lejlighed, så derfor skal jeg ikke have en bil som koster kassen i forsikring.

Håber at i vil hjælpe mig.

I er meget velkommen til at foreslå andre biler, det kunne være meget rart.

MVH

Frederik

Ps. Har kørt denne tråd før, men den gik ligesom død, efter for lidt svar ( syntes jeg ) folk der har givet råd mange mange tak, men prøver som sagt bare lige igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil til 65.000
Kommentér på:
Bil til 65.000

Annonce