{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

MX5 '16 eller? Hvilken cabrio? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Er faldet lidt for den nye MX-5, men har endnu ikke haft held med at få den prøvet.

Søger derfor erfaringer fra andre der har. Er dette en sjov bil som kan bruges til hverdag? Og er den nye den bedste udgave at vælge?

Jeg er lidt på jagt efter noget afløser til min solgte mc, da jeg gerne vil have min knægt på 3år med engang i mellem. Tænker derfor noget cabriolet som er lidt sportslig til de snoede veje, men samtidig kan bruges på arbejde.

Havde overvejet noget elise eller speedster, men disse siger folk ikke er til hverdagsbrug, men mere race.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MX5 '16 eller? Hvilken cabrio?
  • #2   16. okt 2016 Vil gerne kunne tage den til arbejde i en ny og næ når vejret er godt, har ca 50km. Ellers skal det været i weekenden til en tur på havnen og den slags, ingen bane.

Ved godt det aldrig bliver en rigtig sjov racer, men syntes mange roser mazdaen for sine sportslige evner.

Mc'en går der desværre nogle år får lillemand kan komme med bagpå.

• #4   16. okt 2016 Ok, men den kan være svær at finde LHD. De er ved at være penge værd de første årgange.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #5   16. okt 2016 En MX-5 skulle være en super god og sportslig bil, den er komfortabel nok til at køre på arbejde i, og er blevet rost for sine gode køre egenskaber, og der findes masser af tuning til dem. Jeg havde valgt en mx, både pga allround egenskaber men også fordi jeg synes den er en flot bil, hvor elise og speedster bare skriger banebil/nørd

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #7   16. okt 2016 overall set, så ville jeg vælge mx5, til trackday så ville jeg tage en elise

• #8   16. okt 2016 Har de fleste forhandlere ikke en MX5 stående som du kan prøve?
    Eventuelt kontakt importøren.

• #9   16. okt 2016 Der er blevet solgt rigtig mange af den nye, har snakket med flere forhandlere. Der er nogle rundt omkring men så skal jeg også køre en Times tid for det. Har ikke travlt da det kan vente med at handle til næste sæson.

• #11   17. okt 2016 Kunne være man skal rundt snart. Der er selvfølgelig måske nogle sælgere som mangler lidt salg for at opnå deres bonus i år.

• #12   17. okt 2016 Mazda I Hillerød har 2stk den forrige og den nuværende model stående.
    Du må tuller der op og snakke med dem.

Ellers er
    Fiat barchetta
    Mini copper S JW cab.
    Alfa Romeo Spider
    BMW Z3
    Alle gode sjove cabs til en overkommelig brugt vogn pris og massere sjæl

• #13   22. okt 2016 Vil tage et kig på dem også.

Virker til at det er en ok pris for den nye model. Det virker til disse modeller holder godt på prisen

Kommentér på:
MX5 '16 eller? Hvilken cabrio?

Annonce