{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Golf 4 dørlås {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en golf 4 hvor højre fordør er gået i baglås jeg har så fået presset beklædning nok til siden så jeg har fået ruden ud.

Men problemet er selvom jeg hiver i låsen med en krog i den revne ruden sidder ville den stadig ikke op, nogen der har en løsning på det? Hvis låsen skal smadres, så gør det ikk noget da jeg skal skifte den alligvel med en ny.
Tak på for hånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 dørlås
  • #1   16. okt 2016 Havde samme problem med min.
    Det som virkede for mig var.
    En hopper ind på føre siden og lukker døren, mens står der en ude og låser bilen ham som sidder inde i bilen rykker og holder dørhåndtaget ude og i mens låser ham der står ude så bilen op.

• #2   16. okt 2016 Nu fik jeg den så op. Jeg gjorde det ved at også at tag indmaden ud der hvor rude hejset sidder på, også komme helt ind til låsen. Jeg havde os tag rude motoren fra, jeg brækkede lidt i låsen forskellige steder, skete ikk noget, så satte jeg rudemotoren på igen og forsøgte at låse op med fjernbetjening og heldig nok så begyndte central låsen at virke, ret mærkeligt efter min mening. Men nu bliver den skiftet og håber ikk den laver nummer igen
    Hilsen Oliver

• #3   16. okt 2016 Okay. Skulle den ikke. Der sidder en lille motor i sådan en dørlås og det er den som begynder at blive træt med tiden. Og så er det den ikke gider låste op

• #4   16. okt 2016 Ja men det altid noget den gik op. For hvis centrallås motoren ikk virkede, ved jeg så ikk hva jeg skulle have gjort

Kommentér på:
Golf 4 dørlås

Annonce