{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.064 visninger | Oprettet:

DETTE ER IKKE ET JOBOPSLAG ! {{forumTopicSubject}}

Vil bare høre om folk herinde synes det er helt forkert at sætte opslag op om job tilbud som mekaniker / pladesmede herinde hvis man har en sådan ledig stilling som kunne være interesant for flere herinde ? Jeg synes personligt det er det rigtige sted , selvfølgelig ikke jobs køkkenchef eller pap presser i Bilka ..... kan godt være jeg er skævt på den , men det må da være fedt at finde et job her , og samtidig også for arbejdsgivere at vide personer herinde virkelig brænder for mekanik.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DETTE ER IKKE ET JOBOPSLAG !
  • #1   22. okt 2016 VED DU HVAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er ligeglad... Bare fyr løs! smiley

• #2   22. okt 2016 Hvis du nu kunne finde ud af at bruge Off-topic afsnittet til sådanne ting (også dette spørgsmål), så er det vist både set før og OK.

• #5   22. okt 2016 Markede var måske det rigtige sted, ellers ved jeg godt hvordan forummet ser ud om kort tid...

• Burim K
    Burim K Tilmeldt:
    mar 2008

Følgere: 1 Svar: 41
    #6   22. okt 2016 Claus g . Men det okay og spørger om hvad folk synes man skulle lave til aftens mad ? Du helt væk .. I det mindste handler det også om biler det manden har gang i .. Det sku da endnu nederen når folk spørg om hvad man skulle lave til aftens mad og jeg ved ikke hvad .. Har netop slettet Facebook på grund af sådan noget pis men så begynder de fandme os her inde ..

• #8   22. okt 2016 PRÆCIS BURIM !
    Og jeg tror desuden ikke at det ville blive spammet og hvis det gjorde er det næsten kun positivt da det vil sige at der er gang i skorstene til evt arbejdsløse.... eller lærlinge der mangler et sted at tage sin uddannelse .....

Undskyld ! Men jeg kan altså ikke se noget galt i det... men jeg ville personligt synes godt om at give job til en herinde som brænder for mekanik ....

• #9   22. okt 2016 Muligt du ikke mener der vil blive spammet! Men det er bilgalleri og ikke job galleri, længere er den sådan set ikke. Ellers kunne du jo oprette det på marked delen af bilgalleri.

• #10   22. okt 2016 Uanset hvad vores personlige holdning er til det, så ændrer det ikke på ejernes holdning.

Jeg fik en advarsel, for at søge en medarbejder til montering af solfilm.

• #11   22. okt 2016 Jeg kan ikke se problemet overhovedet, slet ikke når det er en arbejdsgiver der søger en medarbejder.

Go for it smiley

En advarsel? smiley
    Står der noget i reglerne om at man ikke må søge en medarbejder? smiley

• #12   22. okt 2016 Næh, men fik slettet mit indlæg og fik en advarsel fra BG..

• #14   22. okt 2016 Jacob R

Og du er da i hvert fald ingen undtagelse

• #16   22. okt 2016 Har fået advarsel på et af gallerierne, husker ikke om det var her eller MCG, det var en ny HAer som var helt oppe at ringe, han er væk nu, det var under ingen omstændigheder tilladt, jeg henviste til det andet galleri hvor det ikke var noget problem at spørge efter en mand som ville med til Norge.
    Det endte med Ole som tog med og den dag i dag bor i Norge, han har et fint liv deroppe nu.
    Hvis forum bliver oversvømmet med jobs er det vel positivt, men jeg kan da godt se det ikke er det galleriet er sat i verden for.

Off topic er til alt! Alt som ikke har med biler at gøre skal diskuteres der, er der noget om biler i emnet skal det IKKE i off topic, men i et af de andre fora!
    Hvis folk ikke fatter at det ikke kun er biler det handler om, så må de lade være med at klikke på emnet. det siger jo sig selv at når overskriften er NATMAD, så handler det ikke om biler!

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #17   22. okt 2016 Opslag om jobs, er vel næppe værre end de sædvanlige lorteemner, " hjælp" eller "pengemaskinen stjæler fra mig, hyl hyl".
    Jeg tror dog nemt de få jobopslag her, kan drunkne i mængden og er man offline et par dage, ser man det måske slet ikke.
    Jeg tror du er bedre tjent med de gængse sites.

• #19   22. okt 2016 Det handler nok mere om at man vil give en ligesindet makker chancen, kan man lide ham her er chancen for at han er til at arbejde sammen med måske større.
    Hellere en her indefra end en tilfældig er vel det de tænker.

• #20   22. okt 2016 Off topic er IKKE til jobannoncer, helt klart, opret en VIP og læg det under marked.

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #21   22. okt 2016 Job annoncer i forum er imod reglementet her på siden. Annoncer i forum er generelt imod reglerne på siden

• Burim K
    Burim K Tilmeldt:
    mar 2008

#22   22. okt 2016 Okay så husk lige næste gang folk skriver om hvad man dog skulle lave til aftens mad, at sige til dem at det ikke er madgalleri smiley ..

• #24   22. okt 2016 Emner som aftensmad, ure, ny pc, pc problemer er alle noget som er tilladt i off topic, sådan er det bare.
    Men er man klog, så lader man være med at læse off topic, så nemt er det!

• Burim K
    Burim K Tilmeldt:
    mar 2008

#25   22. okt 2016 Claus g . Jeg er overhovedet ikke vred , eller aggressiv smiley . Jeg snakker slet ik når jeg er aggressiv smiley .. Så ved ikke om du eller din far burde skamme sig , man er åbenbart en værre bølle så snart man sir bøh .

• Burim K
    Burim K Tilmeldt:
    mar 2008

#27   22. okt 2016 Jeg er vant til folk handler i stedet for at snakke .. Sådan er det når man bor i hovedstaden .. Men jeg kan godt forstå du tror jeg er aggressiv , du jo os fra Fyn . Hahahahaha tissedreng .

• #29   22. okt 2016 Det kunne være man bare skulle lave en gruppe der har noget med job at gøre ?

Må lige pointere ( DETTE ER IKKE ET JOB OPSLAG MEN KUN ET FORUM EMNE DA JEG IKKE HAR NOGET JOB AT TILBYDE ) så er det slået fast og nu behøver jeg vidst ikke flere beskeder fra admin. i min indbakke for flere advarsler , da jeg ikke er ude på at pisse nogen af men blot nysgerrig til folks holdninger for dette emne .... god aften til jer (-;

• Burim K
    Burim K Tilmeldt:
    mar 2008

#30   22. okt 2016 Se det kunne være meget godt . Så sørger jeg for kage smiley .!!

• #32   22. okt 2016 De kunne da bare lave en sektion med jobopslag fra arbejdsgivere - ikke ansøgere.. Det ville da være super fint smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #33   22. okt 2016 at man er inde på bilgalleri og int sig for biler er jo ikke ensbetydne med at man er en god mekker en god mekker er jo en der kan få noget fra hånden og levere et godt stykke arbejde det kan rigtig mange helt sikkert herinde men kan de holde "Accorden" det tvivler jeg på find en på de gængse sider og vær kritisk de gode har jo job

• #34   22. okt 2016 Akkord hedder det! Accorden er en bil fra et Japansk firma der hedder Honda!

• #35   22. okt 2016 Michael N = lige præcis min tanke , det sgu vildt det blir opfattet som noget negativt ....

Rene = det siger jeg heller ikke det er , men chancen er da stor for at finde en her der kan skrue lidt eller lære det når nu man interessere sig for biler i fritiden og brænder for det....

• #36   22. okt 2016 Allan lad venligst være med at nedgøre folk i dette emne fordi man staver forkert , tror alle ved hvad Rene mener (-:

Peace (-:

• Burim K
    Burim K Tilmeldt:
    mar 2008

#38   23. okt 2016 Claus. Så blir det nok på Sjælland, har lige været på Fyn i foregårs smiley

• #39   23. okt 2016 Claus G

Hvad har det med emnet at gøre?

Jeg er lidt ligeglad med baboom og babygalleri.

Kommentér på:
DETTE ER IKKE ET JOBOPSLAG !

Annonce