{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33

Benzinpumpe Bmw e30 {{forumTopicSubject}}

Hej venner. På min gamle e30 kommer der ingen strøm til benzinpumpe har tjekket sikring og relæ og det skulle være i orden. Relæet kunne man banke lidt på og så kørte pumpen men nu er den helt død går ud fra at når man sætter strøm til relæet og luse det og relæer klapper så er det vel intakt . Nogle gode ider så bare kom med dem. Hilsen Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzinpumpe Bmw e30
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.900
    #1   23. okt 2016 Dødt relæ, hvis du skulle banke på det, så var det den sidste lyd fra det relæ

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

#2   23. okt 2016 Vil det sige at selv om du sætter strøm til relæet ok kan få det til at klikke så dur det ikke alligevel eller hvad

• #3   23. okt 2016 bare fordi at et relæ klikker, er ikke ens betydende med at kontaktsættet er intakt.. skal du noget, så hiv relæet op, og kortslut ben 87 og 30 i soklen.. så burde du have en pumpe der kører..
    - så er relæet i hvert fald udelukket.. at pumpen måske fejler noget er noget andet..

evt check at du har en 12v på ben 30 i relæet - og gennemgang fra ben 87 til plus på din pumpe

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

#4   23. okt 2016 Ok det vil jeg prøve. Jeg har lige skilt relæet af og når man trykker på siden af det så det får forbindelse så kører pumpen så mon ikke det er relæet der er galt med

Kommentér på:
Benzinpumpe Bmw e30

Annonce