{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil med gæld.
  • #1   28. okt 2016 Prøv at søge i forum. Der er 82549462 emner om præcis det samme ....

• #2   28. okt 2016 Sidst jeg gjorde det fik jeg en mail fra dem der havde pant i bilen. At vis jeg satte pengene en på den konto se sendte nr på. Ville panden øjeblikkelig forsvinde.

• #3   28. okt 2016 Jeg finder en anden bil, nu du spurgte...... smiley

• #4   28. okt 2016 Buggi Boy.
    Hvorfor? Hvis ejer tilkendegiver ja. Der er pant i bilen. Ja pantet bliver slettet ved salg/køb, og det for den nye køber en underskrift på fra det pengeinstitut.

Hvad er problemet så?

• #5   28. okt 2016 Rico M

Du skal da være velkommen, det er bare ikke mig, da jeg har en anden opfattelse af folk vil sælge noget de ikke kan før pantet er indfriet, og det gider jeg ikke bruge min tid på at hjælpe andre, bla. fordi de ikke har betalt deres gæld ud, eller ikke har råd til bilen længere, og ikke mindst bare for at skifte bil, så der er og bliver deres problem.
    Ja det er min holdning, og den rykker jeg nu ikke uanset hvad der kommer af kommentarer som i de 10.000 andre indlæg om samme emne...

Derudover spurgte ts om noget og han fik svar, bla. fra mig, det er jo ikke noget vi skal fylde en tråd om, uinteresante diskutioner,,,
    Så håber da det var svar nok til dig også... du har selvfølgelig ret til at have en hel anden holdning, fred være med det.... smiley

• #6   28. okt 2016 Ejeren har selv gjort opmærksom på det i salgsopslaget. Mit spørgsmål er så om hvordan folk havde grebet det an, og om der fandtes nogle dokumenter man kunne udfylde og på den måde ikke kan holdes ansvarlig hvis der skulle opstå komplikationer. Et slutseddel skulle ikke rigtig være noget værd har jeg læst.

• #7   28. okt 2016 ADK
    Nej den er intet værd, den kan du ikke rigtig bruge til noget, før bilen er HELT gældfri fra tidligere ejers side.

• #8   28. okt 2016 Gang i dig smiley

Men det er jo som man kan forvente på det her forum
    Men igen det er vel til at debattere. Så kunne du jo lade være med at skrive din mening hvis du tilsyneladende har så store problemer i det, som du næsten for det til at lyde.

Ja, han sælger jo nok bilen fordi han ikke har råd til det...
    Pengeinstituttet ville nok sælge den før det kom på tale.

Du skal da heller ikke rykke din mening smiley Men man skal da passe på man ikke ser spøgelser overalt i denne verden efterhånden.

God weekend

• #9   28. okt 2016 ADK.

Spørg ham til starts hvordan han havde tænkt sig det skulle gribes an.
    Hvis han har rent mel i posen vil han uden problemer kunne få sit pengeinstitut til og redegøre for at tingene er som han siger, og så snart de penge er betalt for bilen. Sammen med ham i det pengeinstitut. Så kan du få et stykke papir fra dem som bevis på, at tingene er i orden.

Det behøver ikke være sværere end det.

• #10   28. okt 2016 Rico M

Jeg ser skam ingen spøgelser, jeg gider ikke bruge min tid på noget, hvor jeg kan lange nogle pengesedler over bordet og så er det mit...

Alt det andet er for mig for bøvlet og besværligt, for der er MASSER af dytbiler til salg, så som sagt så vælger jeg bare en anden hvis jeg skulle mangle....

Men god weekend til dig også....

• Rico J
    Rico J Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   28. okt 2016 En gang har jeg købt en bil hvor der var tinglyst pantebrev i bilen som dog ikke var ophævet, dog ingen gæld. Det blev løst ved at panten blev aflyst og jeg fik en skriftlig bekræftelse fra pantebrevsejeren med en kopi af aflysningen. En anden gang solgte jeg en bil som min bank havde pant i, det løste vi ved at gå sammen til banken og indfri pant og han fik en bekræftelse fra banken/panthaveren på at panten var indfriet. Ingen hokuspokus

• #12   28. okt 2016 I min verden, da jeg er tilbøjelig til at give Buggi ret, er der to måder.
    1. Hvis det er mandes bank der har pantet, skal i følges ad ned til banken og sørger for at det bliver betalt og pantet fjernet.
    2. Hvis det er et finaserings selskab, så skal i(køber/sælger) kontakte selskabet og hvordan de vil have det grebet an.

Som udgangspunkt skal du ikke aflever penge til sælger for at han selv indløser gælden uden du er 110% sikker på det bliver gjort, er sælger god kunde i banken burde de kunne finde en løsning så du ikke skal bøvle med det. Igen STOL ikke på sælger.

• #13   29. okt 2016 når der er pant i bilen pga bilkøb må han ikke sælge før panten er slettet da bilen i teori ikke er hans før den er betalt

• #14   29. okt 2016 Jeg gjorde det jeg kontaktede min bank som kontaktede hans bank
    ud over at han var ved at skifte bank gik alt som det skulle

Kommentér på:
Bil med gæld.

Annonce