{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nedvejning"
nedvejning
Hej. Jeg står overvejer købe en gulpladet bil citroën xsara picasso 1,8 16v fra 02 Dens vægt er ca 12-1300 kg Vil det være nogen fordel at få den nedvejet? Jeg har været lidt inde og læse om d...
Hej. Jeg står overvejer købe en gulpladet bil citroën xsara picasso 1,8 16v fra 02 Dens vægt er ca 12-1300 kg Vil det være nogen fordel at få den nedvejet? Jeg har været lidt inde og læse om d...
Skrevet af: M . - 14. okt 2016
Nedvejning.
Hej. Er der nogen her der ved, om man kan få nedvejet en 2007 seat altea van 2 0 tdi aut.? Min kæreste siger, at han har hørt at netop dén Seat, ikke kan nedvejes. Venlige svar kvitteres med tak. ...
Hej. Er der nogen her der ved, om man kan få nedvejet en 2007 seat altea van 2 0 tdi aut.? Min kæreste siger, at han har hørt at netop dén Seat, ikke kan nedvejes. Venlige svar kvitteres med tak. ...
Skrevet af: Mie T - 5. maj 2016
Spar penge på din forsikring
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.894
Hvad skal der til?
Det kræver kun fire ting, at opnå en stor besparelse på den årlige vægt- og privatanvendelsesafgift:
Din varebil skal være indregistreret i Danmark mellem 2. juni 1998 og 24. april 2007. (Biler registreret på 30% registreringsafgift efter overgangsreglerne umiddelbart efter den 24. april 2007 kan også omregisteres. Se under Spørgsmål og svar).
Du lader nedvejning.dk køre din nedvejningssag, hvilket koster kr. 875. Du modtager information fra os om, hvad du skal gøre og hvor meget det koster i ny afgift.
Du indbetaler den ny registreringsafgift.
Førstkomne arbejdsdag efter indbetalingen skifter Nedvejning.dk status på din varebil til den lave vægt- og tillægsafgift for privat anvendelse.
dec 2004
Følger: 48 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 85 Svar: 1.578
jun 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 6
Nedvejning