Hvor skaffe 2-3 brugte Golf 2 døre til galvaniseringsprojekt? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Efter at have haft nogenlunde succes med at varmgalvanisere 4 Passatdøre har jeg brug for at teste videre og har brug for ca 2-3 Golf 2 (Golf II) døre til videre test.
Krav
1. Dørene skal være fra Golf II.
2. Ligemeget om alle er højre eller venstre side - eller en blanding af begge sider. Hvis det er en 3-dørs er det ligemeget om det er en blanding af højre og venstre side. Er det en 5-dørs model må det enten være en blanding af fordøre eller en blanding af bagdøre. Det er bedst uanset hvad, hvis dørene er fra samme side så de er så ens som muligt.
3. De må gerne have rust, tæring, ridser osv.
4. Dørene må helst ikke have buler
5. Det er faktisk bedst hvis dørene er strippet, dvs inderbeklædning og rude er pillet ud så kun "stålet" ligger tilbage (så slipper jeg for at strippe dørene).
Er der nogen som ved hvor jeg BILLIGT kan skaffe sådan en håndfuld døre? Det er ligemeget hvor i Danmark - måske hos en hugger? Er villig til at skrue dørene af selv. Men det kræver lissom at huggeren har minimum 2 ens biler stående hvor dørene ikke er smadrede. Hvis huggeren selv har pillet dørene af og lagt dem på hylden så bliver det nok et MEGET dyrt projekt da han vil have mange penge for hver enkelt dør.
Så måske nogen kender et sted som er rigtig billigt så længe man selv piller af?
Jeg har haft success med et forummedlem herinde som havde nogle Passatdøre stående i overskud fra nogle projekter, så den vej vil jeg helst gå. Så jeg håber der findes nogle Golf II entusiaster som har en masse reservedele liggende :-).
L
apr 2005
Følger: 102 Følgere: 94 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 273
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.915
Hvor skaffe 2-3 brugte Golf 2 døre til galvaniseringsprojekt?