{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Forrude {{forumTopicSubject}}

Hej

Min svigerinde har fået skiftet sin viskermotor da den var brændt af. Min kone havde lånt bilen, og glemt at fjerne sne og is fra viskeren inden hun startede den smiley
Det der er det mystiske i denne historie det er at den lokale Citroen forhandler påstå at han måtte tage forruden ud for at skifte viskermotoren, forruden gik så i stykker da der var et stenslag i, så han måtte skifte den også. Det har jeg da godt nok aldrig hørt var nødvendigt. Bilen er en Citroen C1 2015
Hva mener I ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forrude
  • #1   15. nov 2016 Han kan vel forevise dig den defekte forrude.
    Nu kender jeg ikke front-opbygningen på sådan en C1, men hvis viskertrækket sidder "fast" i selve ruden, så han skal bruge værktøj til at holde kontra med, så kan det jo sagtens ske, at det går i stykker pga. et stenslag som måske sidder dumt.

• #2   16. nov 2016 det er slet ikke nødvendigt, at tage forruden ud, for og skifte visker motor.

ham klaphatten, har nok fået ruden ødelagt, og tøre nu regningen for rude skift af på kunden

• #3   16. nov 2016 Håber I kan true med at gå til FDM smiley

Men Kommer man til at starte en viskermotor og den så er frosset fast, skal man bare skynde sig at slukke bilen igen - og så gå ud og frigøre viskerbladene smiley

Kommentér på:
Forrude

Annonce