{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  useriøse bud på biler
  • #1   16. nov 2016 Enig..

men det er også træls når det regner og man er på cykel, men man skal jo videre smiley

• #2   16. nov 2016 Ja, derfor jeg ikke cykler... Men om jeg cykler eller tager en bus generer ikke andre....

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   16. nov 2016 Saa du har haft en ude og kigge paa din bil,givet et bud du accepterede og saa havde han ingen penge med eller ?

• #4   16. nov 2016 Næ, folk der byder på biler herinde på siden, for så ikke at give mere lyd fra sig....

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#5   16. nov 2016 Ja hvis koeber ikke staar ved siden af dig med pengene i haanden forstaar jeg slet ikke at du saa meget som overvejer et bud.
    Hvem byder paa en bil man ikke har set eller koert i ?

• #7   16. nov 2016 Sådan er det med alt. Jeg har også fælge til salg til 13000kr., fik et, ifølge en interesseret, seriøst bud på 7000kr. Afhentet. Han havde jo broudgifter og brændstof da han kom fra Jylland.

En anden havde vi aftalt en pris på 11000. Men han vente ikke tilbage igen da vi skulle aftale nærmere om tidspunkt.

Folk er idioter og tror at alt brugt kan forhandles 50% under pris. Og andre tror jeg bare ville ønske de havde råd - og spiller et eller andet spil med sig selv.

• #9   16. nov 2016 RSP36 - Selvfølgeligt tager jeg bud på en bil jeg gerne vil sælge seriøst.... Ellers var jeg jo selv en useriøs tosse syntes jeg....

• #10   16. nov 2016 Det er det samme på alt man sælger, om det er en grill eller en bil... Folk er velkomne til at komme med spørgsmål, og sådan set også bud, men laaaaaaaaaaaaaaaaad nu være med at byde bare for nysgerrighedens skyld.

• #11   16. nov 2016 Jeg synes bestemt ikke det er dårligt at byde på en bil man ikke har set, lad os sige bilen koster 100.000kr men ens budget MAX er 90.000kr hvorfor skulle man så krydse en bro, tage fri fra arbejde, mm for at finde ud af at prisen er 100% fast, så spilder man sin egen tid og sælgerens..

men når man kommer og bilen står som beskrevet, så er det ikke i orden at byde den yderligere ned

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#12   16. nov 2016 Ville du selv afgive et bindende bud paa en bil du hverken har set eller koert i ?

• #13   16. nov 2016 Jeg er helt enig med dig Mirza.... Det har jeg også prøvet flere gange,,, Pris forhandlet inden folk kommer, og så vil de have den yderligere ned. Så kommer de bare godt hjem uden bil.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#14   16. nov 2016 Mirza,saa kunne man jo ringe til saelger og forklare situationen og se om han er til at handle med.
    At afgive et bud via besked systemet paa en saa userioes side som denne er saa userioest som det overhovedet kan blive.Efter min mening smiley

• #15   16. nov 2016 RSP.. jeg har tit afgivet et bud på en bil hvis den er som beskrevet, så kommer jeg og køber den...

men hvis den kører dårligt, eller der er noget i vejen med den, så genovervejer jeg mit bud eller forlader den..

har sågar købt en bil jeg aldrig har kørt i...

• #16   16. nov 2016 Jamen som sagt hvis man har et budget der hedder 90.000kr og den bil man kigger på koster 100.000kr hvorfor skule man så ikke byde, hvis man ellers er 100% seriøs..? Hvis man kommer og prøver bilen mm, men ikke kan blive enige om prisen så spilder man for alvor hinandens tid

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#17   16. nov 2016 Ok,en lille historie.
    For et par aar siden satte en kammerat fra England sin Skyline til salg herinde med sin email som kontakt mulighed.
    Fik over 300,jeps tre hundrede,emails inden for en uge,blev spurgt om alt mellem himel og jord.
    Han kunne slet ikke foelge med i alle de mails saa jeg foreslog ham at fjerne email fra annoncen og i stedet skrive at hvis folk var serioese saa skulle de ringe.
    Nogen der vil give et bud paa hvor mange gange den telefon ringede ?

• #18   16. nov 2016 Jeg gætter på ét opkald, og det var dig der ringede og spurgte om han kom hjem til jul.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#19   16. nov 2016 Mirza,som du selv siger,du ved ikke hvad bilen er vaerd indtil du har set den...
    Men vil da give jer begge to ret i at hvis vi levede i en perfekt verden kunne man sagtens handle bil paa den maade,men det vil jeg saa godt nok ogsaa haabe paa at i vil give mig ret i at det goer vi ikke ???

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#20   16. nov 2016 Haha Jerry,jeps.
    Proev at fjerne besked muligheden fra din annonce og skriv at folk skal ringe hvis de er serioese,saa sparer du dig selv en masse tid og frustrationer.

• #21   16. nov 2016 Det var da irriterende, men hvis prisen er rigtig, så kommer der en køber med pengene i hånden det er helt sikkert..

Men her kommer min seneste oplevelse.
    Der er lige nu en bil til salg for 65k. jeg synes den er for dyr, og vil max give 50k. INDEN jeg tog ud for at se den spurgte jeg sælger om han var åben for bud (inden jeg afgav mit bud, hvis prisen er fast så byder jeg IKKE)

Jeg fik at vide at jeg bare skulle komme ud og se og prøve den så ville jeg blive forelsket, jeg synes egentlig jeg ville spilde min tid ved det hvis hans pris var fast, men det lå kun 1/2 time væk så jeg tog derud for at prøve den.

Vi står og snakker og så da jeg spørger om jeg må prøve en tur, får jeg at vide at vi først skal aftale en pris, jeg får at vide at hvis jeg ikke vil give prisen så fik jeg ikke lov til at prøve den... øøøøh, bad du mig ikke om at komme og PRØVE DEN tænkte jeg ?

Nå efter en masse diskussion frem og tilbage, prøvede jeg den og bød ham 50.000kr han var ret irriteret og holdte 100% fast på sin pris på 65.000kr nu 3 uger senere skriver han om jeg vil købe den for 56.000kr.

Det er det jeg mener med at man ikke skal spilde hinanden tid.

Jeg havde en bil til salg for nyligt for 105k og blev budt 70k.. i starten takkede jeg nej, men efter 1 måned så lød det bud interessant, og vedkommen har aldrig set den.. hvis jeg vælger at takke ja, så kommer han og tager den hvis den er som beskrevet, ellers må han køre hjem igen.

• #22   16. nov 2016 Det gør vi bestemt ikke desværre... Men jeg har beskrevet bilen så godt jeg kan, og også lavet den "forbudte liste" med fejl og mangler.... Så der ikke er noget overraskelser når folk kommer og ser bilen....

• #23   16. nov 2016 Mirza..... Det var da en irriterende sælger du der fik fat i...

• #24   16. nov 2016 Jerry S. Jeg gætter på det er ham Steffen. Men han har sidst været logget på D 13, og du skrev først D. 14 at han skulle skrive til dig. Det kan jo være han slet ikke har set du har skrevet endnu :).

• #25   16. nov 2016 De værste er nu altså dem, der ringer fra en som regel meget dårlig telefonforbindelse og spørger, om jeg vil sælge den sidste pris?

Hallo - det er altså en bil og ikke en pris, jeg har til salg smiley

Kunne de så bare sige pænt farvel smiley

• #26   16. nov 2016 Jeg spilder heller ikke tiden på ikke-danskere. Der er nul tollerance, ringer der sådan en er varen allerede solgt.

• #29   16. nov 2016 Det gør yallaerne heller ikke. De ringer nærmest 10 sekunder efter en annonce er oprettet og bliver ved med deres "kom nu, sidste pris min ven".

• #31   16. nov 2016 Hej
    Det er netop det sjove ved at handle privat og for den sags skyld også ved en forhandler. Skal snart igang igen og glæder mig til skuespillet.
    MVH KP

• #32   16. nov 2016 Det værste er da tyrkere og deres artsfæller, har man en brugt bil til salg billigt så kommer de som fluer om en lort, først så gennemgår de bilen som var det en fabriksny bil, og mangler den så en ventilhætte så mener de at prisen lige halveres der, og finder de andre ting som det slitage en brugt bil har så skambyder de yderligere.
    Nu har de så fundet ud af at de ikke skal skrive alibaba og muhamed i deres brugernavne, så de er ved at være svære at undgå.

• #33   16. nov 2016 Fuldstændigt rigtigt, Pind. Også sjovt så meget lort de selv har at bytte med. Franske pisbaljer der er dobbelt så gamle og dobbelt så meget værd som det man selv har til salg.

Jeg beder dem ringe, uanset hvem. Kan jeg høre at det er Mufufu i den anden ende, jamen så er varen lige solgt.

• #34   16. nov 2016 Eller klassikeren - en BMW Tyrker-edition der har rundet tre gange rundt om jorden og 45 ejere.

• #35   16. nov 2016 Jeg havde en bil til salg ude ved vejen, så kommer der 3 mand af anden etnisk herkomst forbi i en bil, kører helt ind på min græsplæne for at parkere, stiger ud og kigger meget interesseret på den, men da jeg nævner prisen og inden jeg når at forklare, hvorfor prisen er som den er og om de mange nye og brugte ekstradele, der fulgte med, har de allerede sat sig ind i deres bil igen og kører uden at sige et ord til farvel.

Jeg syntes ellers jeg prøver at møde dem på lige fod, da det jo er dem der har pengene smiley - men kan de ikke engang opføre sig med et minimum af høflighed - så skal de ikke komme her og tro de ejer det hele.

• #37   16. nov 2016 Ole B

Det har sin forklaring.

http://www.bt.dk/nyheder/indvandreres-indavl-koster-millioner

• #41   22. nov 2016 39#

"det er ikke noget mere idiotisk end at sælger vil presse så mange penge ud af hans bil som han kan."

Vil alle ikke gerne have mest muligt for deres ting? smiley

Kommentér på:
useriøse bud på biler

Annonce