{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVEM Kender den billigste bilforskring
  • #1   17. nov 2016 Det som er billigt for mig kan være mega dyrt for dig , det kan ikke gørs op på den måde med vilken en er billigst

• #2   17. nov 2016 Hvor gammel er du,
    Hvor bor du
    Hvor mange km kører du årligt
    Hvor mange skadefrie år har du med egen bilforsikring

• #3   17. nov 2016 Ring rundt til alle

Men jeg har fdm og gir ca 2400 om året i ansvar for en altea fr

• #5   17. nov 2016 Jeg bruger GF-forsikring, da de har overskudsdeling - dvs. jeg får penge tilbage, når der ikke er sket så mange skader - så deres pris er normalt i den sidste ende noget billigere end alle andre selskaber, som bare skal skabe overskud til aktionærerne.

• #6   17. nov 2016 Jeg får også penge tilbage ved FDM hvert år, og det er uden sammenligning det selskab jeg har været mest tilfreds med, både prismæssigt, og servicemæssigt. Og så får man også Motor magasinet tilsendt gratis. Skifter aldrig væk der fra. Men man skal være medlem af FDM i 6 md. inden man kan forsikres.
    Når det så er sagt, får du som 24 årig aldrig forsikret en stor BMW eller Mercedes, eller anden speciel bil til et beløb, der er til at betale. Og det er der jo en del grunde til.

Du må købe en bil, de vil forsikre, istedet for at købe en bil de ikke vil forsikre, så er den ikke så meget længere

• #7   17. nov 2016 techno forsikring

• #8   17. nov 2016 #6
    de har vist lavet det om så det hedder at er du under 25 år så skal du have været medlem i 6-12 mdr.

er du over 25 år kan du tegne forsikring med det samme.
    fik jeg ihvertfald afvide da min far ville snakke med dem smiley

men uden tvivl bedste forsikringsselskab jeg har haft indtil videre, har lige rykket alle forsikringer over til dem, indbo, ulykke, bil,rejse. Osv. smiley

• #9   17. nov 2016 Techno ville ikke forsikre mig, har kørt 6år skadefrit aldrig lavet en skade på nogen måder , er 28 smiley de mente at min bil var for dyr fra nyprisen

• #10   17. nov 2016 PS Den kostede ca 850.000kr fra ny i 2001

• #11   17. nov 2016 Hvis den er fra 2001 af, så kan det være derfor måske. for de vil ikke have biler i deres system, som er over 15 år gammel:/

• #12   17. nov 2016 Det noget mærkeligt noget , er du en forretningsmand eller ej tænkte jeg , så jeg smuttede tilbage til gf smiley

• #13   17. nov 2016 Ellers if forsikring. Dem har jeg også haft gode erfaringer med:)

• #14   17. nov 2016 Dem nåede jeg faktis ikke at spørge smiley fik et godt tilbud fra gf så det snuppede jeg , ca 7500 om året med indbo

• #15   17. nov 2016 @Serkan
    Det er jo NETOP fordi at de er forretningsmænd, at de siger nej. Selvom du har haft en fornuftig skadeshistorik, har det vist sig at det er en dårlig forretning for dem, med en forsikring som den du ønskede.

Hvis selskabet har 50% flere skader i den klasse og alder, så hjælper det jo ikke på deres regnskab, at du kører som en drøm! smiley

Men det skal siges at de ikke er glade for specialbiler ved FDM, uanset hvor gammel man er.

Det kræver som regel garage, hvis bilen er meget special/ i fare for tyveri

Oki Niklas, det vidste jeg ikke, men jeg har været ved FDM i mange år, så det har heller ikke været aktuelt for mig smiley

Jeg har en af de få Honda Civic 1.4iS EJ9 der kun lige har rundet 100.000km, og den giver jeg lige over 3.300kr for årligt med fuld kasko. Og så får jeg som regel, 100-300kr tilbage per år.

• #16   17. nov 2016 De må jo have deres grunde uden tvivl , så søger man jo bare til næste dør smiley

• #17   17. nov 2016 3000 om måneden lyder under alle omstændigheder pænt dyrt...

• #19   18. nov 2016 Lasse C, jeg har Lærerstandens Brandforsikring som er samme "selskab" som FDM's og de er suverænt de billigste. Når de ringer fra andre selskaber til mig og jeg så siger at jeg er i LB så smider de håndklædet i ringen.

• #20   18. nov 2016 hej tak for hjælpen er 22 og ingen skader overhovedet på cvet køre ca 18000 om året pt har jeg monduex forskring til 2400 om måneden da bilens ny pris er over 1.6 million i 2009 så skulle jeg så os indstaller gps og dirkte kontakt med alarm centralen min bil er en mercedes s350 diesel så man kan godt forskriger biler de vil dov bare have sygt mange penge hvis jeg tag en cls500 som jeg kigger på pt

• #21   18. nov 2016 altså søger en selskab hvor man kan få den billigere ind 5000 og op om måneden

• #22   19. nov 2016 Af ren nysgerrighed må jeg spørge hvad du arbejder med siden du køre i så dyre biler ? smiley

Men meld dig ind i FDM, kan helt klart anbefales,
    Før FDM havde jeg ALM Brand. smiley

Men ring rundt og hør ad det det er individuelt fra person til person smiley

• #23   19. nov 2016 Det må du da godt jeg er lastbil eksportchauffør ? Arbejder 300 timer om måneden så det må du gerne spørge om og folk med dyre biler har de altså ikke altid betalt det hele selv i mit tilfælde har jeg smidt 42% og resten banken.

• #24   19. nov 2016 Og blev medlem af FDM sidste uge så prøver dem vidste ikke de os hade forskring hade X5 2010 før Mercedes

Kommentér på:
HVEM Kender den billigste bilforskring

Annonce