{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af gammel bil
  • #1   5. dec 2016 hvis det kun koster ca 1000 kr at syne den , ville jeg da gøre det
    Den er da altid mere værd nysynet end som skrotbil

• #2   5. dec 2016 3-4k uden syn 8-10k med syn ville jeg mene

Så det burde godt kunne svare sig at syne den

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #3   5. dec 2016 Hvis du kan syne den for 1000kr. skal du da gøre det, uden syn er den nok usælgelig.. En ældre benzinsluger der har kørt næsten 500000 er ikke den mest eftertragtede vare på markedet..

Nysynet kan den måske sælges for 6-7000, tvivler på at du kan få den op på 10000, man kan faktisk få en del bil billigt i dag, da de fleste hellere vil have en nyere sparekasse at køre rundt i..

Men den har jo go' plads til barnevogn og andet rod! smiley

• #4   5. dec 2016 Lyder til jeg må et smut forbi gør det selv sælger jo også selv da jeg har købt en mere økonomisk bil men håber på den kan sælges alligevel

• #5   5. dec 2016 Umiddelbart ser det jo ud til på billedet at du også skal ud og investere i nr. plader til den, sammen med syn og evt. fejl, så måske det ikke kan betale sig at rode med det.

• #6   5. dec 2016 Det er Polsk billede der står salg på polsk og PL

• #7   5. dec 2016 carsten n

Ja det er ikke til at se på min lille tlf.

Men det var mere fordi at hvis man skal bruge 1000,- kr. på at syne den, plus synsgebyr og evt. nye nummerplade så er den nok ikke værd at rode med, for det er jo ikke så tit at man har biler der "kun" lige skal ofres 1000,-kr på, og så er den synet...
    Og den har jo kørt for mange km, sådan en bil kommer overhovedet ikke i nærheden af 10kg. nysynet, og evt. uden plader..

Mange køber jo biler til 3500, med et år til syn eller mere eller mindre, og inklusiv plader, her i området hvor jeg bor, så de dage er hvis ved at være ovre, med mindre man finder en meget naiv og godtroende fjols der køber sådan en bil.

Derfor min kommentar. ,-)

Kommentér på:
Vurdering af gammel bil

Annonce