Optagelser {{forumTopicSubject}}
Hejsa BG.
Nu er det ikke for at lyde gammel-sur eller noget, men jeg kan umuligt være den eneste der tænker det samme.
Har lagt mærke til her på det seneste at mange biler bliver optagede hvor de slet ikke møder bare en lav standard af krav når man tænker galleri.
Har taget 2 stykker som eksempel, intet angreb på ejere men bare mere til en fornuftig diskussion:
Den første er en VW Polo:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/357961-vw_polo_6n_harlekin_
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan sådan en optagelse overhovedet bliver godtaget med så ringe billeder og ikke engang billeder af motor eller interiøret.
Den anden er en Peugeot 206:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/357988-peugeot_206_s16
Tredje Billede er fuldstændig ubrugeligt og kan slet ikke forstå hvordan den kan komme ind i min vildeste fantasi:
Giv gerne jeres meninger til kende og hold venligst en god tone
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 49 Svar: 2.998
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 841
At få et liv, og få lidt fisse...
Who cares.. Vi er allesammen forskellige steder i livet.
Det en ung knægt tænder på, ved hans første bil, og gerne vil dele med andre. Er ligeså rigtigt, som en gammel stodder som mig, der gerne vil vise en dyr bil frem:
Det der må være det vigtige herinde, er at glæden ved køretøjet, faktisk i flere tilfælde er større ved den unge knægt med en grim polo, end ved en gammel stødder der har (endnu) en dyr fin bil...
Overvej det med at få fisse, de 500kr og den efterfølgende udløsning, får sat tingene i perspektiv
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.637
feb 2010
Følger: 32 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 20
Jeg er helt med på at folk gerne vil vise deres biler frem, det har jeg heller intet imod om det er en gammel bil eller en dyr bil til flere hundrede tusind er jeg ligeglad med, men det tager 2 sek. lige at åbne bildøren og tage et billede og tager 2 min at søge på ens bil og finde oplysninger
feb 2010
Tak for en god kommentar.
Tænkte bare at jeg ikke kunne være den eneste der havde den tanke, og jeg tror du har HELT ret
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 32 Biler: 33 Emner: 18 Svar: 113
Hvis de vil vise deres biler frem for os andre, må det være gode billeder ellers er det ikke noget at se..
mar 2006
Du er slet ikke den eneste. Oprettelserne er generelt rigtig ringe og jeg gider efterhånden ikke engang at se dem igennem mere.
Når det nu er et galleri, så mener jeg også man bør gøre sig umage når man vil udstille sin bil for andre.
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
feb 2010
#9 Tror du har helt ret i den udtalelse
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 3.901
Det skulle være et krav med mindst 15 billeder og alt info udfyldt, hvis man ikke kender sin dækstørrelse og ikke gider hive sin lede krop ud og kigge så skulle hele oprettelsen slettes automatisk og man skulle først have mulighed for at forsøge igen efter 3 mdr.
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 266
feb 2010
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Jeg giver dig i reglen helt ret. selv stemmer jeg sjældent biler ind, og gider ikke selv at oprette biler ind.
Grunden til at jeg ikke orker at ligge mine forskellige biler ind, er at når man er i en debat i en tråd, så er der nogen der mener jeg ikke er i min ret til at komme med nogen bud, de personligheds nedgør en, ligesom de første i denne tråd, der kalder andre for gamle sure mænd..
Jeg er blevet svinet flere gange i forskellige tråde, bla. med den baggrund at folk ikke kan kommentere sagligt i en debat. Så går de efter mig eller bla. min seneste bil, jeg har oprettet som er en nissan micra, som jeg havde i under en uge, men hvor jeg mange gange har fået en sviner fordi jeg kun har en skidt lorte micra, og ikke ved en skid om biler...
Det viser jo bare lidt hvor inteligente nogen er herinde, og derfor mener jeg idag, at man ligeså godt kan droppe det stemmesystem.
Noget af det jeg syntes er fint er filterliste, den bruger jeg ind imellem for at sortere dem fra der ikke kan skrive på en fornuftig måde, og som sviner en til personligt fordi deres sproglige evner slipper op eller deres viden/erfaringer.
Så kan jeg bedre holde styr på hvem jeg ikke skal prøve at hjælpe fremover.
Så filterlisten er noget brugbart for mig, men at stemme på biler bruger jeg ikke længere... mest fordi jeg ikke personligt mener at et bilmærke er meget bedre end en anden.
Men bla. i dit link no. 2 er den nok kommet ind pga. blå lys alene...
feb 2010
Det har du helt ret i, jeg gider bare ikke at kommentere på en hvis vedkommende ikke engang kan føre en ordentlig dialog.
Hvilken bil man har er da underordnet, så længe man er glad for den og gerne vil vise den frem, men det tager dælme ikke lang tid at finde ud af hvilke størrelse dæk man har på eller mærke alufælge, det er bare at kigge på ens bil som MANGE ikke engang gider.
Tror du har helt ret i at det er derfor peugeoten er kommet ind, for det kan dælme ikke være pga. billederne, måske man skulle prøve filterlisten ^^
feb 2010
http://www.bilgalleri.dk/galleri/358464-seat_altea_fr
seriøst det dårligste forsøg på en optagelse jeg længe har set, 5 okay billeder af ude, men ingen af inde eller motor og bare ingen tekst overhovedet.
Hvis den kommer ind, så er BG da fuldstændig tabt bag en vogn
mar 2006
Nu er det min helt personlige holdning, men jeg får altså tics og knopper af de her "indkørselsbilleder". De stinker langt væk af at man lige har kunne magte at slæbe sin popo ud i indkørslen og tage et par billeder af bilen, som den holder der i perlestene. Og det samme gælder billeder der lige er taget på Nettos parkeringsplads eller på den lokale Shell.
Og de her folk er som regel også dem der piver over at de hverken er professionelle fotografer eller ejer dyre spejlrefleks kameraer.
Optagelser