{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.339 visninger | Oprettet:

Indbrud uden tegn på indbrud Kia Rio {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Er der nogen der ved om det kan lade sige gøre at åbne en Kia rio uden at det kan ses ?

Min kone har været ude for at ting (ikke synlige udefra) i begagerummet er forsvundet uden tegn på indbrud.

Der er forsvundet julegave (min smiley ) samt instruktions bogsmappe fra handskerum.

Der er INGEN synlige tegn på at bilen har været åbnet, og fruen er sikker på at bilen var låst da hun forlod den. Spørgsmålet er så, kan sådan en balje åbnes uden at det kan ses ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud uden tegn på indbrud Kia Rio
  • #1   10. dec 2016 tror godt du kan regne med hun har glemt at låse den smiley

• #2   10. dec 2016 Så vidt jeg ved, er der alarm på alle nyere Rio, som bliver aktiveret når du låser den med fjernbetjening..

Og er ret sikker på den ikke kan åbnes uden det kan ses, den har med stor sandsynlighed ikke været låst.

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #3   10. dec 2016 Har faktisk prøvet med en Passat 3c, at en eftermonteret alarm centrallås i en gammel 740 Volvo, kunne åbne passaten.

• #4   10. dec 2016 Det er voldsomt nemt... Det r meget ind i tiden.. har næsten lige været i TV også..

En centrallås jammer koster 20kr på ebay... Det betyder at tyven har været tæt på da hun har forsøgt at låse bilen og så har han jammet signalet og ribbet bilen da hun er nået langt nok væk.. smiley

Bare tjek youtube..

• #5   10. dec 2016 Det kan sagtens være muligt. Er blevet ret populært blandt vise typer at have enten en jammer der blokere signaleret, eller de dog noget dyrere maskiner der kopiere signalet så de kan låse op, eller kobler sig på bilens ledningsnet og åbner den vej. Det Blev først kendt for nogle år tilbage men har virkelig taget fart det sidste stykke tid. Du kan læse meget om den sidste maskine der kopiere,inde på diverse hackerforums.
    Edit ultralyds manden var hurtigere end jeg var

• #6   10. dec 2016 fruen påstår at hun tog håndtaget inden hun gik fra bilen, så hun er sikker på at den var aflåst

• #7   10. dec 2016 Jesper så må det jo være nogen der har noget til at kopiere signalet. Er det samme sted i byen det er sket?
    Og prøv da at give det lokale politi et kald og forklar det som det er. At du tror der er nogen der har været i din bil selvom den var låst ognom de eventuelt har andre ligene anmeldser. Kunne jo være det var et problem.

• #8   10. dec 2016 Vi har snakket med politiet, og de har modtaget anmeldelsen, men ellers var de ret ligeglade

• #9   10. dec 2016 Hvis en af dørlåsene, hjelmlås eller bagagerums låsen registrere ændring og bilen er låst på fj.betjening, går alarmen af. Det kom Kia Rio med i 2006. Min gamle havde nemlig bøvl med dårlig forbindelse i hjelmlåsen, så den pludselig troede hjelmen stod åben.

• #10   10. dec 2016 Morten men signalet kan stadig kopieres og åbne bilen uden din viden.

• #11   10. dec 2016 Ja det er korrekt.

• #12   10. dec 2016 Jeg har været udsat for det samme med min Audi A6 fra 2000 da jeg havde den. På ferie i Frankrig forlod vi bilen, jeg tager også altid i håndtaget når jeg går fra bilen, jeg er 100% sikker på den var låst, og den var det også da vi kom tilbage. Men hele bilen var gennemrodet, handskerum osv stod åbne. Heldigvis var der ikke noget de kunne stjæle. De havde lukket og låst igen. Skummelt. Det er efterhånden 10 år siden, jeg tænker det er lige så let i dag.

• #13   10. dec 2016 Allan B, altid noget at de var så flinke at låse igen smiley

Men utroligt at folk ikke kan forskel på dit og mit.

• #14   11. dec 2016 Ja, der var absolut intet sket. Det var på en travl p-plads med en masse mennesker. De fik det nok til at se ud som, at det var deres egen bil.

Kommentér på:
Indbrud uden tegn på indbrud Kia Rio

Annonce