{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Renault Megane 2005 {{forumTopicSubject}}

Vi står overfor at skal ha en rimelig billig nummer 2 bil. Skal være stc. Benziner. Må ikke være alt for lav, og ikke ha gået meget over 200000km
udfra de kriterier har jeg mødt Megane 1,6 på min vej.
udseende skal vi ikke snakke så meget om. Mere om det er en okay vogn. Er der nogen der har personlig erfaring med dem.
Og hvis du bare elsker at hade de franske, så undlad venligst at kommentere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Megane 2005
  • Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #1   30. dec 2016 Har haft flere renaulter, og de fejler ikke mere end andre biler så er det et transportmiddel fra a - b er det et rigtig godt bud.
    Vi har også Renault idag, dog en ny..

• #2   30. dec 2016 Efter hvad jeg kan se på bilbasen, lyder det os til at folk er glade og tilfredse. Dog er mange af de anmeldelser lavet efter meget få km. Men jeg tror generelt set at renault er kommet godt med over hele linjen.

• #3   30. dec 2016 Har aldrig selv ejet en, men har alligevel et input. Min far har solgt Mercedes siden 93 år, men da Henry Petersen blev overtager af Hessel, begyndte han også at sælge Renault. Generelt var kunderne tilfredse og vi blev faktisk overrasket over så flot et sikkerhedsniveau Renault Megane har. Han nåede dog kun den model efter og frem, men dem gamle har klaret sig rigtig flot dengang i 02 den kom frem. Bare et lille indspark smiley

• #4   30. dec 2016 Takker for indsparket smiley
    jeg har næsten altid kørt Citroën, som om noget er et udskældt mærke. Jeg er så os udlært ved Citroën, så man er nok lidt skadet. Men når vi sammenlignede kundetilfredshed på vores værksted kontra et 25km derfra, så ville alle vore kunder købe en Citroën igen, og det andet værksted ville stort set ingen købe en igen.
    Så det er altafgørende at man har den rigtige mekaniker til sin bil, for at man får en go oplevelse.

• #5   30. dec 2016 Har rodet i Renault siden 1992.
    Gængse fejl på Meganè :
    Tændspoler.
    Knastforstiller.
    Magnetkobling til aircondition.
    Bremsecaliber i bag hænger.

• #6   30. dec 2016 Tja kaliber i bag er vidst en klassiker på alle biler i dk. Det fungere bare ikke ret fantastisk

• #7   30. dec 2016 Knækkede ledninger bagklappen på stationcar.
    Knagende dørstop (del af hængslerne = 800 kr stk. umalet)
    Defekte nøglekort.

Har selv Megane 2, 1,6 med 313.000 på klokken...

• #8   30. dec 2016 Taber kortet kodningen eller skal man ha en ny nøgle ved renault.
    hvor langt køre du på literen og med hvilket kørselsmønster.

• #9   30. dec 2016 Nej de bliver defekte indeni. Der ligger en masse YouTube videoer, ved ikke om de virker.
    Min kører puller-ture, Max 15 km, og meget bykørsel. Den står på 8l/100 i bilen. I sommers var den på lange stræk, den kom ned på 6,1l/100...

• #10   31. dec 2016 har også hørt godt om berlingo altså citroen, men ikke en bil man ser hver dag smiley

• #11   31. dec 2016 Det er da en hæderlig brændstofsøkonomi.

Benny den model tror jeg desværre ikke jeg har hørt om. Ganske vidst sagde din kone noget om at hun ville elske at skifte vectra'en ud med sådan en med det navn. Men den eksisterer vidst ikke her i huset smiley

Kommentér på:
Renault Megane 2005

Annonce