{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 407
  • #1   8. jan 2017 Fedt hjulophæng, dens bremser og dejlige sæder
    Samt panoramasoltag på stationcar modellen.

Minusser.
    Stort set alt.
    Enten få du en skøn problem fri motor eller også få du en fast månedlig udgift på flere tusinde kroner i vedligeholdelse

• Henrik A
    Henrik A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 66
    #2   8. jan 2017 Har haft en 2008 model 1,6 hdi . Skøn bil med som tidligere skrevet dejlige sæder, panoramatag og stort set alt det man behøver. Men....
    Motoren er noget lort. Ikke pga. De problemer der har været med bundkar osv, men fordi den simpelthen er så dyr at reperer på. Havde min bil i 1-1/2 år, lg brugte vel 20-25000 i reparationer. Turbo gik bla. Og have problemer med oliespild i motorreummet som hverken Peugeot eller andre værksteder kunne finde ud af hvor kom fra. Så solgte den til sidst. Det elektriske er også helt håbløst. En del underlige el problemer kommer med jævne mellemrum. En håndholdt OBD tester er næsten et must når man har en Peugeot. Men når den ikke fejler noget, kører den fantastisk og med rigelig kraft til dagligdagen.

• #3   8. jan 2017 Vores havde problemer med aut gearkasse og motoren gik i nødprogram hver gang det fik prygl (V6'eren) samt dens forlygter der blev ved med at gå/flimre/lyse lilla
    Det er svært at kravle ind bag i og der er vildt dårlig plads
    Alt blev forsøgt lavet på garanti og solgte bilen efter et lille års tid
    Dog er det en lækker køremaskine der ser ret godt ud smiley

Edit: det med pladsen kunne man selvfølgelig ikke ændre på smiley smiley

• #4   9. jan 2017 Vi har set på en 407 1,6 hdi st car premium . Den er mega lækker , en ejer alle service ok og har kørt 122.000 km. Tak for jeres deling med erfaringer

• #6   9. jan 2017 15.07.2014
    Vi havde en Peugeot 407 2,0HDI,købt ny i 20o4, som var god og klar til turen med nye dæk mm. Når den ville generere, var det en grim oplevelse, efter mange værkstedbesøg hos Peugeot besøg i Risskov gik det ikke over,
    Og min kone kunne ikke holde ud af at tænke på vi skulle køre til Schwarzwald i den bil så vi besluttede os at købe en anden bil, vi, især min kone var interesseret i en mindre bil i sedan Benzin udgave.
    Da det tager ½ time at køre til Risskov, synes jeg vi skulle besøge Toyota det ligger meget nær, og som jeg kører forbi næsten hele tiden.
    Vi var blevet overbevist om at vi skulle have en anden bil til at køre på ferie i, men da jeg så så fik jeg øje på en flot Honda Sedan i lokalet, blev jeg helt forelsket (siger min kone) og kun derfor sagde hun ja til handlen, efter en kort tur til Solbjerg og hjem skrev vi under på at den skulle leveret først i næste uge.
    Honda Accord 2,0 Lifestyle aut. 4d. 2012 Benzin
    Den har ikke hakket endnu

Henrik sælgeren bemærkede at Honda var Japans BMW.

• #7   9. jan 2017 Vi har også besluttet at det ikke blev en "franskmand".valget faldt på en Ford c-max

• #9   10. jan 2017 Ja hvis det er en 1,6 tdci så sørg for at bundkar og banjo til turbo er de optimeret så du ikke skal ud de dyre reparationer på end ellers stabil motor smiley

• Leo M
    Leo M Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #10   19. feb 2020 Turbo problemer skyldes udelukkende folk kører for længe med dyser der soder-utæt flammeskive hvorved soden går i olien og lukker banjobolt filtret og vacumpumpe filtret mm

Kommentér på:
Peugeot 407

Annonce