{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

En god handel ? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg står i den situation at jeg overvejer at skifte vores fine Skoda Fabia Combi 1,2 Benzin årg 2003 ud med en BMW 116I fra 2005

Link til BMW : http://www.dba.dk/bmw-116i-16-2005-servostyring/id-504459479/

Jeg har fået et tilbud på vores Skoda som bytte bil på 20,000Kr og skal så give 60,000Kr oveni for BMW nysynet.

Hvordan lyder den handel i jeres ører ?

Grunden til jeg overvejer at skifte Skodaen ud , er fordi jeg håber jeg i BMW én får en del mere kvalitets følelse , og vigtigts af alt at jeg får mere kørekomfort herunder at støjen i kabinen forhåbenltligt er meget lavere end i Skodaen ???

Jeg har ikke prøvet BMW´en og jeg ved godt at nogen folk mener at det ikke er en "rigtig BMW" fordi den er 4 cyl.

Tak for jeres Svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god handel ?
  • #1   13. jan 2017 Det helt klart en upgradering af din bil, uden tvivl.. MEN ! Vi kan jo ikke vurdere om det er en god handel, uden km/service, specs osv på din Skoda.

• #2   13. jan 2017 Skodaen har gået 175xxxKm , med delvist udfyldt service bog , synet 9 mdr 2015
    Kører perfekt og har el ruder , elspejle med varme , varme i sæder , isofix , bagagerumsdækken ... Vi er 2 ejer på bilen mener jeg.

Har vedhæftet billede af Skoda.

profilbillede
  • #3   13. jan 2017 Prøvekørte netop sådan en 116 omkring 2005 ...... det er en fin bil synes jeg.

M.h.t. komfort og støj, så kan jeg huske, at det lå meget tæt op af en Golf fra disse årgange.

Ikke nogen hurtig bil må man sige, men lige netop ok smiley

• #4   13. jan 2017 Så hvis den ligger tæt op af en Golf fra samme årgang , vil du så mene den er behagelig ved motorvejs kørsel støjmæssigt i kabinen ?

Har du en mening om den handel bilforhandleren foreslår ?

• #5   13. jan 2017 Absolut behagelig ved motorvejskørsel, vil jeg sige. Dog med forbehold for, at den er blevet mere støjende efter 12 års kørsel.

Kan ikke lige forholde mig til , om byttebrisen er ok. Så meget er jeg ikke inde i priserne på så gamle biler.

........... men sørg for nogle ordentlige vintersutter til sådan en BMW.

• #6   13. jan 2017 Det er en fin handel du laver der ....og hva ang støj så er det meget mindre end din Skoda og den er lækker nok at køre i smiley så køb du bare smiley

• #7   13. jan 2017 Lyder jo helt fint , jeg går som sagt op i at den bil jeg skal købe i stedet for Skodaén skal være meget mere komfortabel og støjsvag... smiley

• #8   13. jan 2017 Det var en lækker bil engang, og det er det nok endnu smiley

• #10   13. jan 2017 Er helt fint tilfreds med hans bud på 20,000kr for skodaen smiley

Men var mere interesseret i om den er 60,000kr værd oveni ?

Samt vigtigst af alt om komforten / kabine støj er væsentligt bedre i BMWén

Kommentér på:
En god handel ?

Annonce