{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

"Ny" bil. Gerne VAN. {{forumTopicSubject}}

Konen har en gammel Touran som hun er glad for, både for dieselmomentet ved tilkobling og pladsen.

Problemet er at jeg synes den er ved at være lidt dyr i omkostninger (reparationer), og nu holder den igen på værksted. Noget skraber på siger hun, men jeg har ingen anelse om hvad der er tale om.

Hvis rep bliver bare en anelse dyr, så bliver den skrottet, og hun skal have noget andet at køre i.

Mine egne tanker går på enten en Touran eller en Tiguan fra 2011-, eller en Q3 - Q5. 5'eren måske så gammel som 2009.

ML har også strejfet mine tanker.

Nogle som har andre forslag i samme kategori bil, eller erfaring med driftsøkonomien i dem? X3 - X5 er ikke en mulighed:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Ny" bil. Gerne VAN.
  • #1   13. jan 2017 hvad ligger budgettet på? smiley

  • #2   13. jan 2017 Op til 350 hvis det rigtige melder sig. Men helst noget under.

    Glemte at skrive, at luftundervogn heller ikke er interessant. Det har jeg prøvet, og det er dyrt.


  • #3   13. jan 2017 Min far har en Tiguan fra 13 han gerne vil af med.. Kørt 105xxx (hvis jeg husker rigtigt, der omkring) 2.0 TDI 177hk DSG7 Sport&style model. Alle service overholdt ved VW.

  • #4   13. jan 2017 Hvad med en fabriksny Mazda CX-5 Van?

    Masser af udstyr, og måske den bedste 4 cylindrede diesel på markedet lige nu. (2,2 biturbo-diesel med 175 hk og 420 nm).
    For 350.000,- får du topmodellen med stort set alt i udstyr, herunder aut. gear, 4X4, el-justerbare perforerede lædersæder m. memory, Bose-anlæg, full-led lygter, bakkamera, nøglefriedøre osv. osv.

    3 års garanti, så du slipper for store værkstedsregninger... smiley


  • #5   13. jan 2017 Jeg synes at Mercedes GLA er en af de flotteste mini-SUV/crossover på markedet. Jeg har ikke kørt i en, så ved ikke hvordan de kører, men designet synes jeg ihvertfald er lækkert, og de fås også som van indenfor dit budget.

    Eksempelvis: http://www.bilbasen.dk/brugt/varebil-inkl-moms/mercedes/gla200-d/22-aut-van-5d/2944047


  • #6   13. jan 2017 Hvor gammel er den i har nu da ?

  • #9   14. jan 2017 Min første tanke er total den samme som Pusheren.

    De nævnte biler koster dig kassen at holde kørene. De har en alder der gør de ny begynder at koste penge og så er de på en afgift ordning der slet ikke kan betalige sig at være en del af i Danmark.

    der er to mulighedder.
    1 køb en ny bil når budgettet er så stort. og kend udgifterne...

    2. riv dig i håret 4 gange om året når din brugte bil flår dig og den ikke er til at sælge igen. Du vil hurtigt bruge 100,000 om året på at køre ML i dele, service og afgifter. Har man den slags penge eller er dum nok så er det jo bare at komme igang med at smide penge ud af vinduet.


Kommentér på:
"Ny" bil. Gerne VAN.

Annonce