{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  green filter
  • #1   27. jan 2017 smiley olien vil så gå ind og smadre din luftmassemåler over længere tid smiley da den ligger en belægning på varme trådene i lmm Greenfilter er bare kvalitet kontra tjansens smiley ville helt fraråde "powerfilter" dette giver iøvrigt ikke flere heste på std biler kun Brian lyd mvh smiley

• #2   27. jan 2017 ja okay men skal til at i gang med anden indsuning og chip osv så vil jeg gerne have noget ordenligt indsunings rør og filter osv men hvad ville du tage så hvis du ikke vil tage power filter?? smiley synes bare green filter til 500 kr er dyrt eller så er det bare mig smiley

tænker osse bare med støv osv hvad få et filter kommer der midst af sådan noget igemmen smiley

• #3   27. jan 2017 smiley 500kr er billiget ville personligt køre med lukket filter osse til chippet bil med anden indsugning men k&n laver udemærkede filtre både til lukket og åbent system smiley

Mindst støv originalt filter evt andet filter i selve kassen smiley

• #4   27. jan 2017 Forskellen er at Simota filtrene outflower dem alle sammen smiley

Simota og 3M filteret er i dag det samme smiley
    http://forums.justcommodores.com.au/threads/pod-air-filter-tests-interesting.217032/

Så gå du bare ned og spendere 250kr i Thansen i stedet smiley

profilbillede
  • #5   27. jan 2017 okay lukkert filter er det dem man kan få og ligge ind i sin luftfiler kasse??

og johnny j mener du at thansen filter er det samme næsten og der ikke er den store forskeld på dem??

ved bare ikke er det pengen vær og give 250 mere og købe et green filter er der den store forskeld?

• #6   27. jan 2017 Fik også at vide at luftmassemåleren ville ryge med åben filter.. Men kørte alligevel 100.000 i mIn gamle vr6 med greenfilter uden at der skete noget.. 100procent bedre lyd med åbent kegle filter. Vs KN pladefilter i org kasse

• #7   27. jan 2017 Malthe - se linksne. Nej, Simota fra Thansen er ganske finde - faktisk blandt de bedste smiley 3A filteret og Simota er ens i dag.

• #8   27. jan 2017 De billige filtre som Thansen sælger (Simota) og no-name filtre fra Biltema osv har et tyndt metalgitter der holder styr på filterets elementer. Det er ikke lavet i rustfast stål og de ruster efter ca 1 års tid i ganske alm fri luft. Små tråde brækker af, og ender i din motor.

Det er ikke noget der giver motorhavari men det er der forskellen på de billige og de dyre mærker ligger.

Jeg har tidligere brugt Pipercross (PiperX) svampefiltre og de fungerer supergodt. De er dog temmelig dyre.

Til dit spørgsmål om prisforskellen så handler det ikke om hvorvidt det fungerer eller hvor mange hk det giver, det handler ganske enkelt om kvaliteten af de materialer der er brugt til at lave det ud af.

Det kan godt være et Simota filter flower bedre i test, men lukker det så også flere partikler ind ? Det er måske en mere interessant test at se, især over tid.

• #9   28. jan 2017 RUH - det er altså forkert det du prædiker smiley Simota er rustfri. Det kan du også læse på deres hjemmeside. Jeg har haft det samme filter på MR2 i 3 år, og det samme filter på aygo i 4-5år. De er som nye stortset og Aygo'en har alligevel rundet godt 100.000km på det filter. Simota er i øvrigt ikke et "NoNome" filter. Det er kun danskere der har det svært med det. "Det bliver jo solgt i Thansen og derfor må det jo være lort" tankegang. Jeg tænkte nøjagtig det samme, indtil jeg gad og undersøge det.

Se det link jeg postede, de svampe type filter er mildest talt ELENDIGE, både hvad angår flow og ISÆR omkring filtrering. Og det er de i alle test jeg hidtil har set.

Kommentér på:
green filter

Annonce