{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon. 2017 (Facelift)
  • #1   1. feb 2017 Flere har allerede bestilt. Seat har div lister over modeller og ekstraudstyr. Pt ingen priser. Så man bestiller uden at kende prisen.

• Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #2   1. feb 2017 Okay?
    Har du nogen idé om hvornår de udgiver priserne ?

• #3   1. feb 2017 I denne måned, fordi den præsenteres i marts så vidt jeg husker.

• Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    feb 2012

#4   1. feb 2017 Nu kan jeg se at du selv har en.
    Er de pengene værd eller skal man vente lidt længere og købe en Audi istedet for ?

• #5   1. feb 2017 Seat Leon er en voldsom fin bil, og der er sket meget med den siden jeg købte min.

• #6   1. feb 2017 Den har fået et teknisk løft. Der er priser i Tyskland og Sverige. Ellers lander den i Danmark i marts måned.

Hvis jeg skulle tilbage til Seat, så bliver det Leon Cupra 300HK i 2017 facelift, eller vente på den nye model i 2018, mener jeg det er.

https://www.youtube.com/watch?v=t7zrTBC4fqE&t=145s

• Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    feb 2012

#7   1. feb 2017 Jaaa skærmen på det nye infotainment system er lidt bekymrende, det ser ud som om den ikke er særlig responsivt. Hvilket skuffer meget. Taget i betragtning at det er 2017 og prisen.. men det kan da godt være at de har haft et stramt budget hos Seat og derfor måtte spare lidt på hardware delen i deres mediesystemer.

Hvis du kigger på Audi's mediesystemer så er de ligeså responsive som de nyeste smartphones smiley

Men det er forhåbenligt ikke så slemt. Jeg har ikke prøvet den nye 8" touch skærm endnu.

Jeg har bare set mange videoer hvor de bruger systemet og det virker virkelig langsomt.

Jeg glæder mig til at kunne prøve den nye faceliftet model forhåbenligt engang i marts! smiley

// MAVR - hvordan er mediesystemet i den "gamle model" smiley ?

• #8   1. feb 2017 Jeg første genneration I min, hvor den udgået model var noget bedre. Min navi er ret langsom, som på skoda, golf samme årgang. Den helt nye må være kanon.

• Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    feb 2012

#9   1. feb 2017 Ja det håber jeg!

• #10   1. feb 2017 Så koster det forhåbentlig ikke mere penge og værkstedstid at opdatere sit navikort til Seat.

• #11   1. feb 2017 Det samme som alle VAG, røv dyrt og besværligt.

• Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    feb 2012

#12   1. feb 2017 Godt de har Apple CarPlay så slipper jeg da for det smiley

• #13   2. feb 2017 Opdatering af navikort koster ikke penge på Passaten. Fik opdateret kortet til min Seat Leon, og udover udgiften på 1100,- kr., skulle den indenom værkstedet i et par timer.

• #14   2. feb 2017 Kun hvis man har tilkøbt mapcare til din Vag bil fra fabrilken, kan du få opdateret lettere, og kvit og frit i 3år. Er mapcare ikke bestilt ab werk, er løbet kørt detsværre. På min Seat skal der købes nyt SD kort hvergang, og kun Seat kan indtallere det online med deres tester... ren idioti. Andre VAG biler har samme system.

• #15   18. feb 2017 Jeg har lige downloaded det nyeste kort via vw.dk til begge Passat'er. Formaterede kortet og kopierede de nye kort over på. Begge kort fungerer perfekt.

Kommentér på:
Seat Leon. 2017 (Facelift)

Annonce