{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.473 visninger | Oprettet:

Audi A3 vs Polo {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer enten køb af Audi A3 eller VW Polo - begge TDI.
Jeg var først ude i benzin/turbo motor og havde næsten købt en Audi A1, men blev frarådet at købe 1.2 og 1.4 TFSI/TSI grundet risiko med taktkæden. Så nu går jeg efter A3 eller Polo..

Jeg hælder mest til Audi, men økonomisk er Polo'en sikkert bedste valg, da den kørere noget længere på literen - men hvis jeg tænker på reparation/service/reservedele mv. hvor meget dyrere er Audi så end VW sådan cirka?
Er der nogen, der ved det? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3 vs Polo
  • #1   14. feb 2017 hvis du holder dig fra audi værksteder, så er prisen den samme på reparation/service/reservedele mv. da der ikke er forskel på det tekniske om der står audi, seat, skoda eller vw på bilen.
    og hvis der er nogen der siger at audi er dyre i reservedele så passer det ikke, for 9 ud af 10 reservedele har samme reservedels nr. om det er til en audi eller en vw, seat eller skoda.

• #2   14. feb 2017 Jeg servicerer kun mine biler autoriseret, og indtil nu har min Audi TT kostet det samme at servicere som min Golf V GTI gjorde.

Polo'en er billig at holde kørende, men hvis det udelukkende er alm serviceudgifter er det ikke den store forskel på en Polo og en Audi A3

Kommentér på:
Audi A3 vs Polo

Annonce