{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.009 visninger | Oprettet:

>>LAURSEN< <
>>LAURSEN< <
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 20

3 spørsmål udst - bananmanifold - knas {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke så meget om biler, så må lige bære over med mig.... men jeg har 3 spørgsmål...

1 - hvis jeg sætter et 2,5" rør hele vejen igennem, skal jeg så bare sætte min potte med 2,5" ingangshul og 4" udgangs direkte på? (eller skal der den der kasse eller hva det nu er på inden potten?)

2 - hva hjælper det at sætte bananmanifold på??(hva gør den? og er det den udstødningen skal sidde på?)

3 - hva hjælper det at sætte skarperer knaster i?? (og hva gør de)

som sagt jeg ved ikke så meget om biler, så må jo spørge for at finde ud af den...

håber at i vil hjælpe.. på forhånd tak....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 spørsmål udst - bananmanifold - knas
  • #1   26. aug 2006 prøv at gå ind på www.powerpage.dk og kigge. der kan du læse lidt om tuning

• #2   26. aug 2006 okay. det måtte jeg så ikke skrive. www. p o w e r p a g e.dk

• #3   26. aug 2006 kan godt nok ikke finde mine spørgsmål der inde... men mange tak

• #4   27. aug 2006 er der ikke nogen som har et billede af en udstødning med katalysator, mellempotte og så bagpotte...

og kan man køre det hele samlet i 2,5"

• #5   27. aug 2006 nu har jeg køber et udstødningssystem....

skal jeg så bare købe et 2,5"rør, og en katalysator og en bagpotte.... kommer det så til at lyde rimelig godt ( + k&n filter)???

• #6   27. aug 2006 I princippet er det vel lige godt med hvad man har på af mellempotter og andet skidt, så længe den ikke forurener eller larmer mere...

Ang. banan manifold så har jeg læst at forskellen på de fleste er at nogle kun går efter udseende og lyd.
    Det er jo ikke kun et spørgsmål om at der skal være så lidt modstand som muligt, der må heller ikke være så der kan komme "hul-rum" imellem gasserne.
    For så bliver der resonans derfor nogen mister effekt af en banan manifold.

• #7   27. aug 2006 ja, men jeg tænkte mere på hvis man ville fjerne dem

• D G
    D G Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   15. okt 2008 forskellen mede bananmanifold er når du trykker på speederen så skylder den mere benzin hurtigere ind og dermed hurtigere reaktion når du trykker på speederen.. Altså det gir nok lidt i moment,,

• #9   18. maj 2009 altså, en banan giver motoren mulighed for at komme af med udstødningen nemmere og ubesværet, men den har ikke den store virkning, med mindre du tager et par hårde knaster med, og nået der kan give nået mere luft og benzin... ellers risikere du at tabe effekt ved at montere en banan...

Kommentér på:
3 spørsmål udst - bananmanifold - knas

Annonce